Jimny



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2016.02.08 18:29:55 (10851.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: difipeti @ 2016.02.08. 17:02:21


A benzines elsõ kb. 3 cm-el hosszabb, mint a hátsó. Elõre meg azért szokták a dízel elsõt rakni, mert kb. az is 3 sm-rel hosszabb, mint a benzinesé. Így aztán szerény számításaim szerint 6 centi körül emel, ha hátulra dízel elsõt raksz. Kérdés, hogy milyen párost fog alkotni a TM rugó a gyárival. Gátlókat legalább egyformát veszel alá, vagy az is mixelve lesz?
2016.02.08 18:34:45 (10852.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: kenci @ 2016.02.08. 18:29:55


Gátlók is "mixelve". Kis pénz...kis foci... :)
Ha bejön a magasság, akkor kap jobbat.
2016.02.08 18:38:35 (10853.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: difipeti @ 2016.02.08. 18:34:45


Aha...csak lehet, hogy a hátulja lágy lesz, az eleje meg jó pattogós... : o)
2016.02.08 18:45:17 (10854.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: kenci @ 2016.02.08. 18:38:35


Egyedül használom az autót.
Ha sikerül dízel rugót szereznem talán picit jobb lehet.
2016.02.08 19:12:36 (10855.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: difipeti @ 2016.02.08. 18:45:17


A TM rugók sokkal keményebbek, mint a gyári, ezért fog pattogni az eleje, hacsak nem szelídíted meg valami karakterisztikában hozzá illõ gátlóval. Az emelõszetteknél Általában kérdezik is, hogy milyen kiépítést kérsz és nem árt a leglágyabbat választani!
2016.02.08 21:20:48 (10856.)
kbalintt
(Hol-itt, hol-ott..)

Előzmény: kenci @ 2016.02.08. 19:12:36


A fékcsövekre is figyeljetek mert ha nagyobbat tud lépni az autó a fékcsõ hossza lesz majd a követketõ gyenge pont.
2016.02.08 21:28:14 (10857.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: kbalintt @ 2016.02.08. 21:20:48


Kell, hogy valami kordában tartsa a nagylábú Jimnyt! : o) De igazad van, lehet, hogy azt is cserélni kell majd.....De mivel ez egy különleges "hibrid" emelés lesz, itt semmit nem lehet elõre tudni! ;)

kenci szerkesztette 2016.02.08 21:28:55-kor.
2016.02.08 22:14:31 (10858.)
difipeti
(Gergelyiugornya)
Nem hibrid lesz.
Az itt ajánlott és kipróbált lengéscsillapítók lesznek bent.
De ha neked hibrid, akkor legyen... :D
2016.02.09 08:24:04 (10859.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: difipeti @ 2016.02.08. 22:14:31


Akkor mondjuk egyedinek. Azt hiszem itt még senkinek nincs ilyen kiépítésben, ettõl függetlenül remélem beválik!
2016.02.09 09:46:47 (10860.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: kenci @ 2016.02.09. 08:24:04


Még nekem sincs...de 12 év emelt Samurai után nincs kemény futómû... :)
2016.02.09 14:27:25 (10861.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: difipeti @ 2016.02.09. 09:46:47


Ott a pont! :)
2016.02.10 12:13:41 (10862.)
difipeti
(Gergelyiugornya)
Nna mivel sehol sincs dízel rugó, marad az eredeti verzió...hátra max kerül egy pogácsa.
Vagy esetleg egy pár TM rugó... :D

difipeti szerkesztette 2016.02.10 12:13:58-kor.
2016.02.10 15:48:45 (10863.)
4x4zsolt
(Érd)
Elárulok egy titkot (amiért engem sok terepjáró építõ "szakember" fog utálni): Elõre vegyél lada samara hátsó rugót (kb 15 ezer egy pár), hátra tedd az eredeti elsõt(ingyen). Így kb 2" emelésed lesz. Vegyél suzuki vitara hátsó gátlót és lada níva hátsó gátlót. Kb:40 ezer ft. A felsõ részüket ( menetes-szemes) cseréltesd át ( hegesztés). A níva gátlók így kerülnek elõre a vitara hátulra.Így tökéletes a lengéscsillapítók karakterisztikája. Ha fordítva teszed be (ahogyan eredetileg szokták, ostobán fog rugózni-csillapítani). A rugóútjaid így lesznek a maximálisan kihasználhatók. És hogy maximálisan stabil is legyen és ne csapkodjon a kormány a kezedben: vegyél bele Mercedes 123-as kormány lengés csillapítót. Sok éve bevált technika!!!

4x4zsolt szerkesztette 2016.02.10 15:49:39-kor.
2016.02.11 21:05:22 (10864.)
dragunov88
Sziasztok! Olyan hiba jött elõ a jimnymnél hogy indításkor erõsen visító hangot (ékszíj? ) ad ki az autó, majd mire 3.ba kapcsolok gyorsításkor el is hallgat. Mi lehet a hiba? Köszönöm
2016.02.11 21:07:33 (10865.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: dragunov88 @ 2016.02.11. 21:05:22


Ékszíj.
2016.02.11 21:33:56 (10866.)
dragunov88
Csak cserével orvosolható a dolog?
2016.02.11 21:39:43 (10867.)
mipo
(Bonyhád)

Előzmény: dragunov88 @ 2016.02.11. 21:33:56


Hát nem csak azzal......
Utána húzol v. száraz szappannal kened be, de az sokáig nem jó. :)
Kb. 2000 HUF egy szíj. érdemes lecserélni ha nem is tudod mikor cserélték.
2016.02.11 21:41:47 (10868.)
dragunov88
Egy hete vettem az autót. 2007-es évjárat. Ma jött elõ a dolog.
2016.02.12 07:34:40 (10869.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: dragunov88 @ 2016.02.11. 21:41:47


Akkor valószínûleg eladás elõtt kezelték tünetileg :)
2016.02.12 08:38:49 (10870.)
4x4zsolt
(Érd)
Okulásképpen, nem mindig jó a nagy vas!

2016.02.12 09:16:31 (10871.)
sgtbalage
(Budapest )

Előzmény: 4x4zsolt @ 2016.02.12. 08:38:49


Azért a pilótán is sok múlik. Szerintem sofõrcsere után a Nissan sem hitványkodott volna a domb tetején :D
2016.02.12 09:45:15 (10872.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: sgtbalage @ 2016.02.12. 09:16:31


Jaja, sofõr, meg gumi.
Ilyen terepen a két legfontosabb dolog.
2016.02.12 09:49:24 (10873.)
Kétfészeres
(Bátonyterenye)

Előzmény: nyuszy @ 2016.02.12. 09:45:15


azért a gravitáció is sokat számít, azzal meg nem tudunk mit kezdeni
2016.02.12 09:55:00 (10874.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Kétfészeres @ 2016.02.12. 09:49:24


Dehogynem. Itt a nagyobb súlyhoz nagyobb nyomaték is társul. Ráadásul a gravitációnak van olyan hatása is, hogy jobb a tapadásod, ha nehezebb vagy.
2016.02.12 10:27:15 (10875.)
Kétfészeres
(Bátonyterenye)

Előzmény: nyuszy @ 2016.02.12. 09:55:00


a videón épp az látszik, hogy a leküzdendõ súly erõsebben hat, mint amennyivel jobb lenne a tapadás. ez persze lehet a gumi miatt is.
de ismerõs a helyzet, amikor egy közepesen meredek csúszós emelkedõn a kis suzukik fürgén szaladnak fel, a nagy autónak meg semmi esélye, a felénél felemészti a súlya a lendületét, és csak pörögnek a kerekei.
de elhiszem neked, ha azt mondod, jó gumival felmegy, én annyira nem vagyok tapasztalt terepjárós.
2016.02.12 10:28:30 (10876.)
Vili
(Lakitelek)
Gyenge a sofõr!
Már a domb elõtt vagy 2 méterrel padlót kellett volna nyomni,nem a tetejénél. :)
2016.02.12 14:13:53 (10877.)
4x4zsolt
(Érd)
A Patrolon vadonatúj Goodyear Wrangler Mt gumik voltak, A jimnyn szintén újszerü BF goodrich MT gumik. A petróleum full terep-felkészített gép (7,5 millióért cserélt gazdát a minap). A jimny szerényen felkészítve (homemade).

4x4zsolt szerkesztette 2016.02.12 14:15:28-kor.
2016.02.12 15:12:04 (10878.)
kenci
(Bükkzsérc)
Néha meg fordítva van. Sok tényezõtõl függ ez...
2016.02.12 16:03:48 (10879.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Vili @ 2016.02.12. 10:28:30


Itt meg a nagy gáz sem segített. : o)
2016.02.12 16:57:25 (10880.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: kenci @ 2016.02.12. 16:03:48


Értem én értem arról van itt szó már most kezdek rájönni, hogy visszasírod a kis jimnyt mert te is hasonló szituba vagy a terkával.
:D
2016.02.12 16:58:33 (10881.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2016.02.12. 14:13:53


A BFG szerintem egyértelmûen jobb, mint a GY.


Előzmény: kenci @ 2016.02.12. 15:12:04


Itt csak annyit nézz meg, hogy melyik honnan és mekkora lendülettel ment neki.
2016.02.12 17:22:00 (10882.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Vili @ 2016.02.12. 16:57:25


Aha. Tegnap még a szomszéd udvarán is elakadtam hátsó hajtással. : o) Van szép nagy füves udvaruk, nekem meg négy jó aszfaltgumim. Kis gáz - kis keréknyom, nagy gáz nagy keréknyom, az LSD tette a dolgát, így legalább párhuzamosan szántottam ki a füvet. : o) : o) : o)
2016.02.12 17:24:08 (10883.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: nyuszy @ 2016.02.12. 16:58:33


Ezt veheted példának a "sofõr és gumi" megállapításra is: :) Persze, a suzukinak is nagy barátja a lendület...

kenci szerkesztette 2016.02.12 17:25:15-kor.
2016.02.12 18:06:26 (10884.)
duck
(Verõce)

Előzmény: dragunov88 @ 2016.02.11. 21:05:22


Szia, lehet, hogy csak koszos (esetleg olajpárás) az ékszíj és/vagy a tárcsák. Lazítsd fel a generátort, jó alaposan fújkáld körbe féktisztítóval a tárcsákat, szíjat, és ha már ott jársz, nézd meg a szíj állapotát is persze. Lehet, hogy egy tisztítás elég.
Mi erdõ mellett lakunk, van, hogy ilyenkor reggel cicereg a szíj indításkor, pedig tudom, hogy tiszta és viszonylag új, csak marha párás a levegõ egy kiadósabb esõ után.
2016.02.14 10:51:36 (10885.)
P.Misi
http://www.ebay.com.au/itm/23inch-240W-PHILIPS-LED-Light-Bar-Flood-Spot-Offroad-Pickup-SUV-UTE-Truck-22-24-/221814803479?hash=item33a5314c17:g:kGsAAOSwX~dWn1YY

Ez milyen lenne a tetõcsomagtartóra szerelve?
2016.02.14 12:14:16 (10886.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: P.Misi @ 2016.02.14. 10:51:36


Jók ezek a lámpák, de amikor le kell kapcsolni, utána egy ideig olyan érzésed van, hogy nem világít semmid és nem látsz semmit. :)

kenci szerkesztette 2016.02.14 12:14:40-kor.
2016.02.14 21:02:41 (10887.)
kbalintt
(Hol-itt, hol-ott..)

Előzmény: kenci @ 2016.02.14. 12:14:16


jes jes ! egyetértek....
2016.02.15 09:02:28 (10888.)
Kétfészeres
(Bátonyterenye)

Előzmény: kenci @ 2016.02.12. 17:24:08


a lendületrõl jut eszembe. múltkor mentem felfelé egy elég hosszú és meredek úton. kicsit sár volt, nem olyan, mint most, csak olyan pár napos õszi esõ utáni.
Az emelkedõ 3/4-ére elfogyott a lendület, alig vánszorgott már az autó felfelé. az út utolsó jópár méterét néhány cm/s sebességgel tettük meg, de felértünk. vicces volt.
2016.02.15 20:42:43 (10889.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Kétfészeres @ 2016.02.15. 09:02:28


Ismerõs....egy fél órája jártam hasonlóképpen. Kicsit késõn kapcsoltam az elejét és csak a kipörgõ kerekek számát növeltem. : o)
2016.02.17 12:22:12 (10890.)
fifi
(Szarvas)
hali!

4 db festést igénylõ de korrekt 15-ös Jimny felniért mennyit szabad adni?

Samura akarom nyári gát-ártér járós garnitúrának, nem akarom a Kobrát koptatni...
2016.02.17 12:42:29 (10891.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: fifi @ 2016.02.17. 12:22:12


Én 5 ezer/db-nél nem adnék többet. De inkább macisajtost vennék az mutatósabb.
2016.02.17 13:52:30 (10892.)
Süvi
Suzuki Jmny 002 ás 80le-ashoz keresek Kardántengelyeket!
Valaki tud segíteni?
2016.02.17 14:15:06 (10893.)
gycs
(Miskolc)
http://kepfeltoltes.hu/view/160217/IMG_4529_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


gycs szerkesztette 2016.02.17 14:15:27-kor.

http://kepfeltoltes.hu/160217/IMG_4529_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

gycs szerkesztette 2016.02.17 14:17:51-kor.
2016.02.17 20:31:16 (10894.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Süvi @ 2016.02.17. 13:52:30


Nekem talán még van. Melyik kell. Hátsó, kicsi, középsõ?
2016.02.18 11:47:30 (10895.)
P.Misi

Előzmény: kenci @ 2016.02.14. 12:14:16


Mostanság úgysem sokat használom. De édesapám eljátszhat vele amikor a haveroknak hordja be a vadat az erdõrõl :-)
2016.02.18 20:04:18 (10896.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: P.Misi @ 2016.02.18. 11:47:30


Aztán csak óvatosan használja az erdõben, mert a vadak azt hiszik, hogy virrad.... : o)
2016.02.19 12:41:13 (10897.)
Herakles
(Debrecen)
Ó, de hülyeséget csináltam...
Mondom olyan görbe ez az olajpálca, kiegyenesítem... :-)
Na azóta nem tudom visszadugni... A fene se gondolta, hogy kanyargósra tervezték...

Na most már mindegy, de szerintetek mit csináljak? Vissza tudná nekem valaki kanyarítani itt Debrecenben? vagy vehetek másikat?
2016.02.19 17:02:11 (10898.)
Lóri
(Eger)

Előzmény: Herakles @ 2016.02.19. 12:41:13


Esetleg, nézd meg mennyibe kerül szalonban. Nem lehet egy ökör ára.
2016.02.19 18:50:50 (10899.)
Süvi

Előzmény: kenci @ 2016.02.17. 20:31:16


Előzmény: kenci @ 2016.02.17. 20:31:16


Előzmény: kenci @ 2016.02.17. 20:31:16


Előzmény: kenci @ 2016.02.17. 20:31:16


A hatso! Amelyiken van a gomb is es a Csapagy belsõs! A csapagyok mentek szet! Nem tudom jol írtam e igy le, érthetõ ? :)
2016.02.19 21:16:46 (10900.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Süvi @ 2016.02.19. 18:50:50


Maradjunk annyiban, hogy a hátsó kell, de inkább hívjál fel, hogy néhány dolgot tisztázzunk. 30-246-72-07