Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2014.11.22 22:01:03 (9139.)
kbalintt
(Hol-itt, hol-ott..)
A gyári lengés csillapítók elbírják az 5cm body emelést és a 4cm pogácsa+gyári rugó verziót ? Ehhez kell e még valami ?
Inkább azt kérdezném meg attól akinek van hogy mit érdemes megvenni és belerakni és mit nem ?
Valószínûleg kapni fog minden lengõkarom új szilenteket mert már eléggé el vannak öregedve és ezért gondoltam fel is tuningolom kicsit ha marad rá keret.


2014.11.21 21:51:37 (9138.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.21. 20:04:36


Amúgy meg a térerõ legyen veled... :)
2014.11.21 20:06:27 (9137.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.21. 20:04:36


Thx! :-)
2014.11.21 20:04:36 (9136.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: difipeti @ 2014.11.21. 20:01:25


Mondjuk így belegondolva, van itthon két fölösleges garnitúra 215/65R16 gumim, nem érdekel esetleg? :)
2014.11.21 20:01:25 (9135.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.21. 19:57:57


Eladhatod, ha tudod! :-)

difipeti szerkesztette 2014.11.21 20:01:55-kor.
2014.11.21 19:57:57 (9134.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: difipeti @ 2014.11.21. 19:56:41


Nekem eddig minden fölöslegessé vált gumimat sikerült eladnom.
2014.11.21 19:56:41 (9133.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.21. 19:51:46


Szerinted valaki megvenné? :-D
2014.11.21 19:51:46 (9132.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: difipeti @ 2014.11.21. 19:30:42


B verzió: Próbáld meg eladni a két Fuldát, és vegyél 4 Yokót :)
2014.11.21 19:30:42 (9131.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.21. 18:45:46


Értem én, hogy gõzgép...
De olyan semmilyen mintája van... :-(
2014.11.21 18:45:46 (9130.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: difipeti @ 2014.11.21. 18:38:13


Ha nulláról kéne venni, akkor Yoko, viszont az új Fuldák mellé én biztosan ugyanolyanokat vennék inkább.
2014.11.21 18:38:13 (9129.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.21. 18:31:41


A kérdés az lett volna, hogy Fulda vagy Yoko.
Nincs tapasztalat a Fuldával.
Gergi meg volt veszve a Yokohamáért.
Ezért próbálnám.
De mivel a pénz a legkevesebb, ezért csak hátra kap kettõt a Jimny.
A Fulda sajnos új.
2014.11.21 18:31:41 (9128.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: difipeti @ 2014.11.21. 18:01:10


Oké, akkor viszont nem értem a kérdést :)
Amúgy a Yoko G012 valóban jó választás.
2014.11.21 18:01:10 (9127.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.21. 17:56:08


Tizenkét éve Samuzom. ;-)
Ebben a méretben a legjobb elérhetõ AT-s gumi a Geolandar.
Rápróbálok... :-)
2014.11.21 17:56:08 (9126.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: difipeti @ 2014.11.21. 17:29:16


A méretnek viszont pontosan ugyanakkorának kell lennie az elsõ és hátsó tengelyen. Az autóban nincs középsõ diffi, ami kiegyenlítse az esetleges átmérõbeli eltérés okozta fordulatkülönbséget.
2014.11.21 17:42:19 (9125.)
Kincsvadász
(Pápa)

Előzmény: difipeti @ 2014.11.21. 17:29:16


Én most gumiztam fel az enyémet 215/70 geolandar AT gumikkal, ma volt az elsõ nap hogy megkérdeztem mit tudnak, háááát elég meggyõzõ ebben a kategóriában szerintem.
Mondjuk biztosan kemény terepen dagonyában jobbak az igazi komoly MT-k, de én óvatos duhaj vagyok.
2014.11.21 17:29:16 (9124.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.21. 16:58:33


Tudom, hogy az lenne az ideális...
De elég sokat mozgok közúton, és ez a 225/70 elég gáz méret.
Viszont mindenképpen kell a BFG mellé egy közúti garnitúra.
És ha a Geolandar jó, akkor vennék kettõt belõle.
Aztán meglátjuk...
2014.11.21 16:58:33 (9123.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: difipeti @ 2014.11.21. 12:58:45


Azért kérdeztem, hogy pontosan milyen :)
De mindenképpen az a szerencsés, ha négy egyforma gumi van az autón.
2014.11.21 12:58:45 (9122.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.20. 21:53:28


Javítanék...Fulda Tramp 4x4.
Sima AT-s gumi...
2014.11.21 12:51:08 (9121.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: Vili @ 2014.11.21. 07:35:26


Még nincs négy éves az autó. :)
2014.11.21 07:35:26 (9120.)
Vili
(Lakitelek)
Én biztos nem foglalkoznék gumi vásárlással ha lenne egy garnitúra mt felnistõl mint ahogy írtad. Mert gyanítom eladod addigra a kocsit mire az elkopik :)
2014.11.21 06:30:50 (9119.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: difipeti @ 2014.11.20. 22:14:33


Az egy kifejezetten jó gumi, nekem volt. Tudása alapján inkább MT, mint AT. Viszont már nem gyártják, így nincs más megoldás, mint lecserélni.
De mindenképpen a négyet együtt cseréld.
2014.11.21 06:29:21 (9118.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: m6jimny @ 2014.11.20. 23:03:26


Tudom, de csak terepen használom négykerékben.
Ennyit viselnie kell.
Sok jót hallottam a Yoko Geo AT-ról.
Errõl a Fuldáról meg igazából semmit...és így, hogy a hátsók kukák, komolyabb terepen ki sem tudom próbálni.
2014.11.21 04:58:19 (9117.)
1972marcello

Előzmény: Kincsvadász @ 2014.11.20. 12:30:28


http://www.kisalfold.hu/gyori_hirek/szabalytalan_elozes_-_autok_utkoztek_a_83-as_fouton_koronconal_-_fotok/2407211/
2014.11.20 23:45:24 (9116.)
m6jimny
Valaki dobta már ki a gyári üléseket és rakott be helyette sportosabb nagyobb oldaltartást biztosító üléseket? Újra szivacsoztattam de ennek ellenére a hátam/derekam még mindig lerohad!

m6jimny szerkesztette 2014.11.20 23:46:59-kor.
2014.11.20 23:03:26 (9115.)
m6jimny

Előzmény: difipeti @ 2014.11.20. 21:50:27


Szerintem szerencsésebb lenne ha mind a négy gumi ugyanaz a típus és méret lenne! Különbözõ méreteknél tud kárt tenni az autóban! Gondolok itt az erõsen kopott és az új gumikra...
2014.11.20 22:14:33 (9114.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.20. 21:53:28


Fulda Trac 4x4
2014.11.20 21:53:28 (9113.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: difipeti @ 2014.11.20. 21:50:27


Fuldából konkrétan melyik fajtáról beszélünk?
2014.11.20 21:50:27 (9112.)
difipeti
(Gergelyiugornya)
Uraim!
Komoly problémával szembesültem.
Vettem egy Jimnyt.
A gumi elõl új 225/70/15-ös Fulda Trac 4x4. A hátsó kettõ kukás Cooper Cobra.
Van egy garnitúra BFG MT KM1 macisajtos felnin.
De utcára szeretnék egy finomabb garnitúra gumit.
Ja...szép széles fekete felnin van a Fulda. Jól néz ki.
Vegyek két Yoko Geo AT-t?
A Yoko jobb, mint a Fulda?
2014.11.20 18:29:46 (9111.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.20. 18:20:39


Úgy ránézésre nincs baja,de az tény hogy egyenesen Állva is az elõ híd kb 2 cm-el balra áll a sárvédõ ívekhez mérve. Hátul egyformán áll a kettõ.
Nem tudom hogy ez normális jelenség,de amúgy a kormányom is kicsit ferdén áll egyenesben,de nem húz el,egyenesen fut.
2014.11.20 18:20:39 (9110.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Gee @ 2014.11.20. 18:15:38


A képeden nem tûnik rossznak a rugó.
A hátsó rugók ugyanazok a két oldalon.
2014.11.20 18:15:38 (9109.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.20. 18:07:09


Akkor valószínû hogy csak azt látom hogy 15 évesek a rugók,és mar nem úgy áll ahogy kéne. Ha rugót vesz az ember hozzá akkor külön kell kerni az oldalhoz valót? Hátul is más rugók vannak oldalanként?
2014.11.20 18:07:09 (9108.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Gee @ 2014.11.20. 18:01:55


Igen. Ha pedig nyúlik a rugó, akkor meg a másik irányba mozog az egész.
2014.11.20 18:01:55 (9107.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.20. 16:48:38


Huu,ez jo kis animáció :) így tényleg érthetõ. köszönöm!
Amúgy ebbõl az derül ki számomra,ha ereszkedik a rugó akkor csúszik odébb a futómû is. Nem? Holnap rakom fel az új téli gumikat 195/80 15 méretben,remélem nem ér bele sehol majd.
2014.11.20 16:48:38 (9106.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Gee @ 2014.11.20. 11:52:06


Talán ebbõl egyértelmûbb lesz, mirõl beszélek: http://img.photobucket.com/albums/v280/Qballcious/TOpics/tire_rub.gif
2014.11.20 16:45:43 (9105.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Gee @ 2014.11.20. 11:52:06


Nem! Ehhez nem kell, hogy a rugók magassába különbözzön, alapesetben is megy arrébb a futómû. Minden panhardos megoldás ilyen.
Amúgy a Jimnynek gyárilag erõsebb a bal elsõ rugója, mint a jobb elsõ.

nyuszy szerkesztette 2014.11.20 16:45:56-kor.
2014.11.20 12:30:28 (9104.)
Kincsvadász
(Pápa)
Tudja valaki ez mi lehetett?
http://www.origo.hu/itthon/20141120-barkacsauto-okozott-balesetet-gyornel.html
2014.11.20 11:52:06 (9103.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.20. 06:24:36



Ilyesmit sejtettem a dolog mögött én is. Mivel olvasom amit itt írogattok,és a múltkor szemet szúrt hogy ha ereszkedik a rugó a kocsiban akkor a kormány is tekeredik odébb. És szerinted akkor ez a 2 cm eltérés alap helyzetben esetleg lehet hogy a rugók miatt van hogy nem egyformán estek össze esetleg az egyik már cserélve volt és az jobb állapotban van?
2014.11.20 06:24:36 (9102.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Gee @ 2014.11.20. 05:07:43


Öööö... A panhardrudas megoldás miatt ha felbakolod, mindenképpen arrébb fog menni a híd, de ez normális. Nézd meg alaposabban, hogy mi mivel van összekötve, aztán rájössz te is, mire gondolok.
2014.11.20 05:07:43 (9101.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: Tobzos @ 2014.11.19. 22:44:16



Nem,nincs emelve.gyári rajta minden...
És ha igy fel van bakolva,akkor sokkal jobban latszik,ha a földön van akkor kevésbé....
2014.11.19 22:44:16 (9100.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Gee @ 2014.11.19. 19:36:34


Nincs emelve a kocsi?
2014.11.19 19:36:34 (9099.)
Gee
(Budakeszi)
Egy ideje figyelgetem hogy a jimnym elsõ futómûve mintha kicsit balra állna a sárévedõ ivekehez képest. Ma felbakoltam és igy határozottabban látszik. Lenne ötlete valakinek hogy ez mitol lehet? A lengõkarokon nem latok igy elsöre serülést hogy el lenne hajolva. Viszont valami biztos történt vele korábban mert az elsõ hidnak a bal oldalan,ahová a kereszt merevitö rud csatlakozik,az már házilag van heggesztve.


Gee szerkesztette 2014.11.19 19:36:59-kor.
2014.11.19 07:26:09 (9098.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: konczf @ 2014.11.18. 23:00:43


Csak akkor fogj bele, ha biztosan elölröl jön a hang. Mert egyébként tényleg inkább osztómü.
2014.11.18 23:00:43 (9097.)
konczf
(Hantos)
Azt hiszem meg van a hétvégi programom, meg tekintem az elsõ féltengelyeket közelebbrõl.
2014.11.18 21:21:59 (9096.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.18. 21:03:19


Hát eléggé... :)
2014.11.18 21:03:19 (9095.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Tobzos @ 2014.11.18. 21:00:54


Ahhoz mennyire kell rossznak lennie?
2014.11.18 21:00:54 (9094.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.18. 20:29:57


Én is így gondoltam sokáig, de egy rossz féltengely egyenesben is tud ropogni.
2014.11.18 21:00:49 (9093.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Fekete Jani @ 2014.11.18. 20:54:32


Japánokban gondolkodtam, ezeket nem ismerem.
De biztos van másban is, igazából a lényeg az volt, hogy alapvetõen a láncos hajtás az elterjedtebb.
2014.11.18 20:54:32 (9092.)
Fekete Jani

Előzmény: nyuszy @ 2014.11.18. 20:29:57


Uaz ,Gaz, Robur, csak így hirtelen.
2014.11.18 20:29:57 (9091.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Kétfészeres @ 2014.11.18. 18:13:21


Az a durva, hogy a Samun kívül kb. semmiben nincsen fix fogaskerekes hajtás.


Előzmény: konczf @ 2014.11.18. 18:24:58


Ha féltengely, akkor az egyenesen haladáskor csendben van. Ha egyenesen is van hangja, akkor az valami komolyabb hiba lesz.
2014.11.18 20:23:16 (9090.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: Gorio @ 2014.11.18. 18:32:39


Nekem a Samuban 8 évig ropogott (idén 20 éves) a gyári japán csukló.
Kivettem, kimostam, bezsíroztam, vissza a helyére.
Kisebb lett a hangja, de szerintem még tíz évet kibír.