Jimny



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2020.01.26 16:13:17 (17051.)
papas
(Szeged)

Előzmény: Herakles @ 2020.01.26. 16:03:08


Szia!
Sajna nekem nem ilyen horgom van, így nem tudok segíteni. Az is lehet, h rendesen begyógyult.
A rendőrei nem szóltak még, h kitakarja a horgod a rendszámot?
Emlékeim szerint régen volt ebből vmi zűr, h ha takarja a rendszámot a horog, akkor azt le kell szerelni. Ezért nem merem bent hagyni a horgot, pedig ha hátulról vki belém jön, akkor az egy kicsit "felfogná".
2020.01.26 17:27:15 (17052.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: papas @ 2020.01.26. 16:13:17


Vagy rádveret egy közrehatást, ha képben van a ’gazságszolgáltatásban, és nagy az önrész kára...
Mintha az lenne a szabály, hogy a kivehetők csak vontatás közben lehetnek fent; függetlenül attól, hogy takar-e.
A gyári AL-KO-kat állítólag lopják is, hiszen egyrészt nem zárható, másrészt hiánycikk, még a műa. dugója is (s.t.: a Suzu’-nak gyártották, jogátadással; nálam a nepper először meg akarta tartani, de aztán ’’meglett’’) - meg há’ fímbű’ vá’...
Terepen pedig ’szánt’, vagy egy felfelé billenést meg is akaszthat [szintén s.t.], mert a pótkerék miatt igen hosszú. (Nálam a csatlakozója is elkezdett kihajlani, de azt feltettem a lökhárítóra.)

Előzmény: Herakles @ 2020.01.26. 16:03:08


WD-40, féktisztító, (zár)jégoldó (egy vékony sárfilm belefagyása ennél nagyobb dolgokat is megfoghat! szintén s.t.) aztán gumikalapács, esetleg a befogadó tag ’megnyalogatása’ forrasztólámpával - mondjuk utóbbiakkal már rontani is lehet a helyzeten..

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.26 17:33:10-kor.
2020.01.26 17:29:30 (17053.)
papas
(Szeged)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.26. 17:27:15


Igen, ettől tartok én is. Akkor marad, h kiveszem mindig. :)
2020.01.26 17:45:13 (17054.)
Herakles
(Debrecen)
Csak akkor kell leszedni, ha belelóg a rendszámtáblába. De belelóg...
Eddig mondjuk itthon nem szóltak miatta, de megyek síelni és mondták, hogy a Szlovák rendőrök előszeretettel büntetnek miatta.
Na meg igen. Terepen tényleg szánt néha....

Köszi, hegyjáró. Az is kellene, merre tekerjem, mikor nyomjam....?
2020.01.26 18:00:49 (17055.)
Robi
(Bokod)

Előzmény: mozdonyos @ 2020.01.26. 10:51:54


Köszönöm szépen! Valóban öröm ránézni!
2020.01.26 18:13:10 (17056.)
Herakles
(Debrecen)
Csak akkor kell leszedni, ha belelóg a rendszámtáblába. De belelóg...
Eddig mondjuk itthon nem szóltak miatta, de megyek síelni és mondták, hogy a Szlovák rendőrök előszeretettel büntetnek miatta.
Na meg igen. Terepen tényleg szánt néha....

Köszi, hegyjáró. Az is kellene, merre tekerjem, mikor nyomjam....?
2020.01.26 18:17:50 (17057.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.26. 12:46:09


:)
2020.01.26 19:33:21 (17058.)
Herakles
(Debrecen)
Csak akkor kell leszedni, ha belelóg a rendszámtáblába. De belelóg...
Eddig mondjuk itthon nem szóltak miatta, de megyek síelni és mondták, hogy a Szlovák rendőrök előszeretettel büntetnek miatta.
Na meg igen. Terepen tényleg szánt néha....

Köszi, hegyjáró. Az is kellene, merre tekerjem, mikor nyomjam....?
2020.01.26 20:11:43 (17059.)
Herakles
(Debrecen)
Csak akkor kell leszedni, ha belelóg a rendszámtáblába. De belelóg...
Eddig mondjuk itthon nem szóltak miatta, de megyek síelni és mondták, hogy a Szlovák rendőrök előszeretettel büntetnek miatta.
Na meg igen. Terepen tényleg szánt néha....

Köszi, hegyjáró. Az is kellene, merre tekerjem, mikor nyomjam....?
2020.01.26 20:45:54 (17060.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Herakles @ 2020.01.26. 19:33:21


Igen: a tót meg a labanc ott szívatja a H-s rendszámot, ahol csak tudja...
( Mondjuk a labancnak van alapja, a ’80-as évek végéről; de az mikor volt már.. azóta foglalkoznának inkább a ’saját’ W-seikkel!.. Az oláh ezekhez képest - ill. általában is - méltányos(!); legalábbis amíg ’külföldi’ magyar vagy...)
Horogból nekem a gyári van; de az is tud szívatni, pedig nálam általában a pincében pihen, lezsírozva, és a befogadójával együtt. (Ennél az utóbbi is kicsavarozható; meg nálam egy csörlő-horog befogadót tettünk a helyére, mi előbbi előre is betehető - ld. a képeim között, bár a hátsó pont nem látszik.) De a gyárinál is élőben kell érezni, hogy épp melyik része milyen irányban nem enged; meg előtte jól kiismerni..
Akárhogy is, először kíséreld meg a kémiát, mielőtt újra nekiesnél a fizikával, hiszen Nálad alighanem telement és összegyógyult, + éjszaka fagy is... (Én még a hátsó ajtó kulcslyukába is csak előkészítéssel mernék behatolni, pedig az mennyivel feljebb van..)

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.26 20:51:01-kor.
2020.01.26 21:04:47 (17061.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Herakles @ 2020.01.26. 20:11:43


Igen: a tót meg a labanc ott szívatja a H-s rendszámot, ahol csak tudja...
( Mondjuk a labancnak van alapja a ’80-as évek végéről, de az mikor volt már.. azóta foglalkoznának inkább a ’saját’ W-seikkel!.. Az oláh ezekhez képest - ill. általában is - méltányos(!); legalábbis amíg ’külföldi’ magyar vagy.)
Horogból nekem a gyári van; de az is tud szívatni, pedig nálam általában a pincében pihen, lezsírozva, és a befogadójával együtt. (Ennél az utóbbi is kicsavarozható; és nálam egy csörlő-horog befogadót tettünk a helyére, ami előre is betehető - ld. a képeim között, bár a hátsó részéről pont nem raktam fel.) De a gyárinál is élőben kell érezni - már ha előtte jól kiismerted - hogy épp melyik része milyen irányban nem enged.

Akárhogy is, először kíséreld meg a kémiát*, mielőtt újra nekiesnél a fizikával! főként, mert Nálad alighanem telement és összegyógyult, + éjszaka még fagy is... (Én még a hátsó ajtó kulcslyukába is csak előkészítéssel mernék behatolni, pedig az mennyivel feljebb van..)

* a féktisztító spray nem olcsó, de utána az asszony elől is dugni kell majd, annyi minden mocsokra jó :D DE: a kent részeket utána vissza kell pl. WD-40-ezeni, annyira ’kiszáríthatja.’

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.26 21:10:19-kor.
2020.01.27 13:38:39 (17062.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Herakles @ 2020.01.26. 20:11:43


Flash news:
’’djukee’’-ék is így jártak a hétvégén, amikor a dömsödi szakival elkezdték volna szerelni az akasztható csörlő helyét - az ő horga persze egy harmadik féle.. - és ott a forrasztólánggal szarrá kellett hevíteni a befogadó részt, mire kalapálással engedett...
Persze ha nálad a zárrész van beállva, azon ez nem segít; ám ha a reteszelés belülre nyúló része, akkor lehet.

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.27 13:44:45-kor.
2020.01.27 14:16:43 (17063.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.27. 13:38:39


( Jahh, és nem gumikalapáccsal - nagyon nem...)
2020.01.27 20:23:03 (17064.)
M. Zoltán
(Budapest)
Ha már a vonóhorognál járunk, én azt nem értem az enyémnél és ha jól látom Herakles kollégáé is hasonló, hogy miért az alvázat összekötő zártszelvény alá szerelik a befogót, majd a vonóhorog ferdén felfelé emelkedik, az helyett, hogy vízszintes lenne a horog szára, és simán nekimenne a zártszelvény hátsó lapjának.Bakhátas úton egész jól tudok szántani a horog lelógó befogató részével.
2020.01.27 22:19:11 (17065.)
GG88
(Budapest)
Ha már horog témánál járunk, nekem egyelőre nincs, tavasszal lesz műszaki, előtte szeretnék feltenni egy levehetőt. Van amit esetleg tudtok ajánlani, olyan ami nem nagyon zavar be a hátsó terepszögbe kiszerelet állapotban?
Ezt néztem:
http://www.olcsocsomagtarto.hu/vonohorog-suzuki-jimny-akdsm
2020.01.28 05:21:29 (17066.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: GG88 @ 2020.01.27. 22:19:11


Ez a rövidebb változatnak tűnik, nem lóg ki a pótkerék alól, így vontatni tudsz vele, de pl. bringaszállítóhoz nem biztos, hogy jó lesz.
2020.01.28 10:40:21 (17067.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: M. Zoltán @ 2020.01.27. 20:23:03


A gyárinál a befogadó idom fülei L-alakban, a vonóhíd hátsó és alsó falára is rávarródnak - szerintem azért, hogy minél több irányú hegesztés vegye fel az erőket, köztük hosszantiak is. Nálunk, Jim’-eknél a ’terepen’, vagy legalábbis bukkanós úton vontatva több irányban is ráncigálódik. Ha ebbe a vonóhíd felső fala lenne bevonva, akkor meg annak kellene lejjebb lennie, és az meg teljes szélességben ’boronálna’. Aztán az is benne lehet, hogy ugyanakkora erőkarba íves/törött kialakítás esetén több anyagot lehet beletervezni, és nagyobb merőleges kiterjedésben.
Persze az arányokat el lehet találni jól és túlzóan is; meg az is esélyes, hogy a nem gyáriakat nem kifejezetten a Jim’-ekhez tervezték, csak felférnek rájuk is - hadd ne kelljen már túl sokféle elemet gyárta(t)ni és minősíttetni(!), főként ilyen kis sorozatokhoz...
Akárhogy is,

Előzmény: GG88 @ 2020.01.27. 22:19:11


úgy tudná megtalálni a legelőnyösebet, ha végignézi őket személyesen, hogy megkísérli fel is illeszteni - bár erre a mai web-shop világban egyre kevesebb az esély...
A rövidebbel szívás lehet az is, hogy a terhelt vonószemet a pótkerék alatt kellene ráemelni-ügyeskedni - hacsak nem elég hosszú a futó vonóháromszöge, hogy ezt nyitott hátsó ajtóval is el lehessen végezni.

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.28 10:48:24-kor.
2020.01.28 11:01:34 (17068.)
Hegyjáró
(Bp.)
Más.
Beindításkor, elinduláskor nincs semmi ékszíj hangom; és menet közben sem. Viszont elindulás után pár perccel, az első elsőbbségadó megállás után felvonyít(anak?) pár másodpercre. Én arra gondolok, hogy esetleg rácsöpög a motorháztetőbe éjjel belederesedett, s a motorhőtől megolvadó kondenzvíz? (Persze ilyenkor kiugrani és pont tetten érni ...)
Tapasztalt már valaki hasonlót?
A szíjakat úgy másfél éve ill. pár ezer km óta cseréltem, s igyekeztem minőségit venni; meg szerintem nyáron nem csinálta. Vagy lehet, nem sikerült?..

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.28 11:08:09-kor.
2020.01.28 11:38:20 (17069.)
Hegyjáró
(Bp.)
Ez
http://suzuki4x4.hu/image/h/3200/70944.jpg
a Tiéd, ONLY’ vagy fotóstoppolás?.. (utóbbinak túl jó..)
Mert ha ezért nem b..nak meg - akár rendszám, akár lámpa kitakarásért - akkor semmiért... (Vagy kint ennyit számít, hogy hazai a rendszámod? ’Itthon’ pont fordítva, de ezt szerintem A-ssal sem engednék el..) Az oldalkilógás pedig fizikailag is aggodalmas, már csak a sturcoló vagányok miatt is.
ÉS ez a tartó hová rögzül fel? (vonóhorgoson én is gondolkodtam, de aztán megnéztem az árait azoknak, amik a tesztek szerint nem nyomják be a hátsó ajtót-üveget beléd álláskor, és ... (>100eFt!) Meg onnantól nem állhatok meg vele ZUS-ban - vagyis a fél Kárpát-medencében..)

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.28 11:44:47-kor.
2020.01.28 11:51:06 (17070.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: M. Zoltán @ 2020.01.28. 05:21:29

http://suzuki4x4.hu/image/h/3200/70944.jpg

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.28. 11:38:20


Jahh, és a vonóhorogra szerelhetőktől bezárásra ítéled a hátsó ajtót is...

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.28 11:52:43-kor.
2020.01.28 12:10:22 (17071.)
ONLYSUZI
(Martonvásár)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.28. 11:38:20


Mindenből látszik egy kicsi. 👍😃
2020.01.28 12:31:49 (17072.)
ONLYSUZI
(Martonvásár)

Előzmény: ONLYSUZI @ 2020.01.28. 12:10:22


Egyébként egy keskeny autóval hogyan lehetne a bringát vinni? Vagy mi van a vadászok vadszálító kosarával? Ettől sokkal több rossz megoldást látok nyaranta az autópályán. Még soha nem szóltak, hogy hogyan viszem a bringát. 👍👋😃
2020.01.28 13:32:06 (17073.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: ONLYSUZI @ 2020.01.28. 12:10:22


:D - de azt nem tudom kivenni, hogy a keret hová-hogyan rögzül (a pótkerék ’mögé’, a tartójára?) - pedig tényleg érdekelne, hátha egyszer ...

Előzmény: ONLYSUZI @ 2020.01.28. 12:31:49

Nem is izélgetésnek szántam, csak hogy mire számíts vele He’shalom mögött...
( Nekem mintha rövidebb drótszamaram lenne, mert egyszer mögéálltam tervezési célból, s csak az egyik kereket kellett volna kivenni, hogy a tükröt is befoglaló űrszelvény takarásban maradjon. Ettől persze egy p. futár még benézheti - mondjuk azt ildomos is ’kiszerelni’ a forgalomból - csak aztán téged ráncigálnak meg érte..)

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.28 13:38:08-kor.
2020.01.28 14:41:57 (17074.)
papas
(Szeged)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.28. 13:32:06


Vonóhorgos szállításon én is gondolkodtam, de aztán megláttam az árakat. Inkább "ócóba" megoldottam ezt a kérdést.
Lidlbe lehetett kapni Menabo BRIO tetőcsomagtartót, kb 12ezer volt. Plusz vettem két zárható bringatartót (Menabo Huggy Lock) a tetőre, azoknak darabja kb 10ezer volt.
A felrakás először veszélyesnek tűnt, de most már kb rutin lett. Talán egyetlen hátránya van, hogy figyelni kell a magasságra.
2020.01.28 17:23:09 (17075.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: papas @ 2020.01.28. 14:41:57


Nekem Thule Easybase alapom van, erre tudom felcsavarozni a bringákhoz a síneket és a tartó keretre a stabilizáló karokat. 3 alapból fel fér. Télen a keretre szerelem a síléc tartót, ne a pótkereket meg a hátsó ajtót rángassa, 4 pár léc meg a botok, két vízhatlan tatyóban oldalanként 2-2 pár bakancs meg sisak. A tetoboxba mehetnek a ruhák, így 4 fő tud elmenni síelni. Van fenn kép róla. Egyéb időben "vadrácsként" használom fűnyíró, vagy bármi más szállítására, amit nem akarok betenni, de az utánfutó még nem kell hozzá. Jofogason tálaltam, használtan nem volt drága.
2020.01.28 17:35:17 (17076.)
Herakles
(Debrecen)

Előzmény: M. Zoltán @ 2020.01.28. 17:23:09


Ez nagyon jól hangzik. De rendesen van ára (70eFt körül). Meg jól látom, hogy a lámpákat is ki kell vezetni rá és a rendszám táblát is ki kell tenni rá?
...
2020.01.28 18:30:19 (17077.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: Herakles @ 2020.01.28. 17:35:17


Ha jól emlékszem én 40-ért vettem két bringa szállító sínnel, de nyilván ez a mindenkori kínálat függvénye. A hátsó lámpák rajta vannak, a vonóhorog stekkerébe kell dugni, mint az utánfutó világítását. A rendszámot vagy átteszed, amikor használod, vagy kiváltasz hozzá egy szürke rendszámot és akkor az mindig rajta lehet, így csak fel kell tenni és hajrá.
2020.01.29 02:58:50 (17078.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: M. Zoltán @ 2020.01.28. 17:23:09


És ez nem csökkenti jelentősen a hátsó terepszöget? :D
ill. ez nem csak vicc, mert ONLY’-é nem (annyira), és akkor terepre is magammal vihetném a drótszamarat. Bár ennek nem tűnik sok értelme lenni, hiszen kevesebb helyen kerekezek el, mint amin Jim’-mel átkelek :) hanem egy hosszabb nyaraláson nem kellene otthagyni valahol.
Viszont a fűnyíró vagy bármi hasonló szállítására tényleg jó ötlet...! Bár ne felejtsük el, hogy a horgok függőleges terhelhetősége viszonylag kicsi: az enyém, a gyári befogadóval talán ~70kg(?) és a Thulé-n mondjuk 4x-es az erőkar, szóval már középütt is csak 30kg körül terhelhető...(?)
ONLY’-é viszont a rohadásra hajlamos zsanérokat és a zárat nyúzza(?)
Tényleg,
mennyit súlyt bírhat még a hátsó ajtó, a pótkeréken túl? (Egyszer azon is gondolkodtam, hogy a kerék közepére egy víztartályt szerkesszek, hogy ne a belső teret foglalja, ’lakókocsi’ üzemmódban.)

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.29 03:03:19-kor.
2020.01.29 03:10:05 (17079.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: papas @ 2020.01.28. 14:41:57


És ez a fajta kereszttartó nem zengedez vagy ’énekel’ túl hangosan 70 km/h felett?
( Amit szgk.-ra használtam - igaz, az szögletes keresztmetszetű - azét csak egy Pest megyei távolságon bírtam volna elviselni..)

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.29 03:16:16-kor.
2020.01.29 05:06:11 (17080.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.29. 02:58:50


Terepen még csak erdei utakon próbáltam, ott nem volt probléma. Természetesen nem lehet figyelmen kívül hagyni azt a hátralógó majd 1 métert sem a vonófej magasságában. Súlyban 3 bringát már szállítottam rajta országúton, 90-es évek beli darabok, nem ezek az ultrakönnyű mai gépek. A súly egyébként az autónál is számít, hóban a hátsó kerék sokkal harapósabb lett a súly miatt, bár ez lehet, hogy nem minden körülmény esetén hasznos.
2020.01.29 06:57:11 (17081.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.29. 03:10:05


A fütyülést általában nem az alakja, hanem a rajta levő lukak, nútok okozzák. Nekem is volt hasonló az előző autómon, én átlátszó műanyag csövet pattintottam a nútba, ez megoldotta.
2020.01.29 09:34:53 (17082.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.29. 02:58:50


Tettem fel képet a bringa szállító állapotról, azért látszik, hogy ez inkább onroad, mint rekettyés.
2020.01.29 15:29:54 (17083.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: M. Zoltán @ 2020.01.29. 09:34:53


Kösz’-kösz’ - képben tartom arra az esetre, ha majd kellene szállítórács is!

De várom ONLY’ válaszát is, hogy az övé hová-hogyan rögzül, és milyen ’gyártmány’ ;)

Előzmény: M. Zoltán @ 2020.01.29. 06:57:11


Nálam a szögletesség adta a hangot: egyszerű zártszelvény, nut-ok nélkül... 70 km/h felett a turbulencia zaja kezdett kellemetlenül hangos lenni, s 90 felé búgásba ment át.. (Ehhez képest a kilyukadt kipufogó viselhető: attól úgy a negyedik órától kezdett menthetetlenül fájni a fejem.)

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.29 15:37:27-kor.
2020.01.29 15:39:28 (17084.)
Hegyjáró
(Bp.)
Kopter,
Ha mostanság csak nem belépve nézegetnél be: írtam p.ü.-t!

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.29 15:39:59-kor.
2020.01.29 16:54:08 (17085.)
papas
(Szeged)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.29. 03:10:05


Egy pici fütyülése talán van 70-80 között, de nem mindig tapasztaltam. Sztem annyira nem zavaró. 90-100 körül nem szoktam hallani.
2020.01.29 18:20:03 (17086.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.29. 02:58:50


A kerékjáratba belépve, majd onnan a pótkerék segítségével szoktam a tetőcsomagtartómra felmászni, ha lesnek szeretném használni. Volt, hogy közel a mázsámmal nehezkedtem a pótkerékre néhány másodperc erejéig. Szóval olyan gyenge nem lehet a történet.
2020.01.29 18:26:58 (17087.)
ONLYSUZI
(Martonvásár)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.29. 15:29:54


Szia.
Ez egy sima mezei hátsó ajtóra szerelhető kerékpár szállító, amit átforgattam kicsit, illetve raktam rá vastastagabb szivacsot.
Az egészet a pótkerék tartja, de hátul az ablak és a pótkerék között, illetve elöl jobb és bal oldalon ki van kötve a felnihez. A műanyag takarja az egészet és kész.
A bringám 12-13 kg nincs gond vele. Elég erős az a tartó. Gondolom ha egy nagyobb méretű mt - s pótkereket is simán tart. Van tetőre való thule is de nincs kedvem mászni. 👍😃
Rakok fel egy közelebbi fotót. 👍😊👋
2020.01.29 19:05:41 (17088.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: ONLYSUZI @ 2020.01.29. 18:26:58


A síléc szállító nekem is hasonló volt gyárilag annyi különbséggel, hogy a pótkerékre akasztás után a felni csavarjaira rögzített platformhoz kellett egy csavarral rögzíteni.Ezt alakítottam át úgy, hogy a "vadrács" korlátjára szerelem fel. A pótkerékre rögzítésnek kétségtelen előnye, hogy a hátsó ajtó nyitható marad, bár az az őrült nagy csomagtér belülről is elérhető. Nálunk alapból két bringa utazik ha megyünk, így ennek a súlyát már soknak gondoltam ajtóra tenni, és a 4 pár sílécnek is van súlya.
2020.01.29 19:18:13 (17089.)
ONLYSUZI
(Martonvásár)

Előzmény: M. Zoltán @ 2020.01.29. 19:05:41


Helló
Egy vonóhorogot rakok majd én is, az a legjobb. Erre két bringa simán elfér, nem járok messzire vele. Ismerem azt a sí léc szállító kosarat, de én nem tudom kihasználni. Ha a lányok síelni akarnak, csak a tetőre feldobom.
Már régóta csak pakolom jobbra balra ezt a szállítót, így legalább tudom használni. 👍👋👋
2020.01.29 20:55:08 (17090.)
Gabor
(Budapest)
Tetőre pakoláshoz vettem egy remek szerkezetet (lásd képeim). Elsősorban a patrolhoz (2.05 méter magas), de a jimnymhez is hasznos. 3-5 ezer ebay-en.
Ja és 105 kiló vagyok, és minden kibír.

Gabor szerkesztette 2020.01.29 20:56:16-kor.

Gabor szerkesztette 2020.01.29 20:56:53-kor.
2020.01.29 21:23:05 (17091.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Gabor @ 2020.01.29. 20:55:08


Jó! - eBay link v. név?
Álló dugó elejét kémlelni is hasznos..

Előzmény: osvath14 @ 2020.01.29. 18:20:03


De hogy lettél Te 1q?..
( Gábor olyan alkat, hogy ZUS-ban is nyugodtan járhat ;)

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.29 21:27:15-kor.
2020.01.29 21:31:13 (17092.)
Gabor
(Budapest)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.29. 21:23:05



Foldable Car Door Step Hook Vehicle Foot Pegs Pedal Easy Access To Rooftop Tool

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F163878473470

Gabor szerkesztette 2020.01.29 21:31:53-kor.
2020.01.29 21:41:55 (17093.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: ONLYSUZI @ 2020.01.29. 18:26:58


Ja, akkor sejtem, milyen; és így már világos a ’felfogatása’ is - kösz’ a képet!
( Én a pótkerék rögzítőre fogatnám fel, mint pl. Lóri a farm-jack tartóját.)

Jut eszembe, van olyan horgos is - egy rövidebb, talán 2 gépre -, ami egy horoghoz közeli kereszttengely mentén a földre is lehajtható, kerékpárostúl, hogy ki tudd nyitni a hátsó ajtót. Igaz, így is csak oldalról tudod pakolni. Vagy Thule, vagy nem..
( Én régebben úgy néztem végig pár tucatot, hogy volt egy jó cikk a tesztelésükről - már nincs meg, hogy hol -, és a megbízhatónak kihozott gyártók honlapjait végignéztem. Volt két másik neves gyártó is, de azok se voltak olcsók..)

És tényleg: hány kg lehet a gyári H/T és egy Simex súlya közötti különbség?

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.29 21:48:17-kor.
2020.01.29 21:56:56 (17094.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Gabor @ 2020.01.29. 21:31:13


TKS!
És tök jó: ha látsz valami értékeset egy másik kocsiban, akkor a segítségével rögtön be is nyúlhatsz érte :D szafarin esetleg kisebb orrszarvúkkal is el lehet vele bánni..
( A képek kicsit túlhangsúlyozzák ezt a feature-t - a muszáj 2-in-1 esete.)

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.29 22:02:48-kor.
2020.01.29 22:08:27 (17095.)
Gabor
(Budapest)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.29. 21:56:56


2 in 1??? 4 in 1!!!
2020.01.29 22:10:34 (17096.)
Gabor
(Budapest)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.29. 21:56:56


2 in 1??? 4 in 1!!!
2020.01.29 22:13:18 (17097.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Gabor @ 2020.01.29. 22:10:34

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.29. 21:56:56


Mondjuk a Patrol-ról zsiráffal és koalákkal is :D

Hegyjáró szerkesztette 2020.01.29 22:14:31-kor.
2020.01.29 22:23:54 (17098.)
Gabor
(Budapest)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.29. 21:56:56


2 in 1??? 4 in 1!!!
2020.01.29 22:42:50 (17099.)
Gabor
(Budapest)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.01.29. 21:56:56


2 in 1??? 4 in 1!!!
2020.01.29 23:05:04 (17100.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Gabor @ 2020.01.29. 22:42:50


( Az ablaktörő feature-re gondoltam :D