Vitara



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 14668 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 290  291  292  293  294   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2020.04.04 05:29:03 (14668.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: bigi @ 2020.04.03. 15:14:59


Tudom hogy erős mágnes a számítógép merevlemezében is ilyen van, igaz ez nem is tul nagy de ennek ellenére nagyon tapad. De ha azt nézem hogy egy MRI készülékben milyen a mágnes, vagy mondjuk egy roncstelepen vasat rakodó darun milyen elektromágnes van akkor sztem az köszönő viszonyban sincs a neodimium mágnessel.
2020.04.03 20:38:45 (14667.)
Robi
(Bokod)

Előzmény: bigi @ 2020.04.03. 15:14:59


Nekem kettő ilyen fogja a LED-es lámpát ha felteszem.
Van a mágnes és a tető között gumilap, de még úgy is nehéz leszedni.
2020.04.03 15:14:59 (14666.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Gee @ 2020.04.03. 12:34:19


ha még nem dolgoztál sosem neodimium mágnessel, akkor egyszer probáld meg mondjuk 2db 32mm-es lapot szétfesziteni kézzel, arra nagyon vigyázz, nehogy becsipödjön a böröd, mert simán átvágja...
2020.04.03 12:34:19 (14665.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: bigi @ 2020.04.03. 10:13:56


Az elektromágnes azért más kategória mint az állandó :)
2020.04.03 10:13:56 (14664.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: RapaMoto @ 2020.04.01. 14:54:44


kis érdekesség a nagyvilágból, ezek olyan 2-300000 tonnás monstrumok, csak mondom...
https://sg.hu/cikkek/tudomany/26016/hajokikotes-magnessel
2020.04.02 21:59:33 (14663.)
bubuka55
(Tótvázsony)

Előzmény: RapaMoto @ 2020.03.31. 09:02:42


Januárban lett cserélve benne diódahíd és szénkefe is.........
Hétfőn viszem,hogy átnézzék, de van egy olyan érzésem , hogy az ECU-jában égett szét valami... Csak az a furcsa, hogy az autó indul jön-megy, működnek a fényforrások, minden ami mechanikus(kezdetleges), minimális elektronikával.
2020.04.02 14:55:01 (14662.)
otaszan
( )

Előzmény: RapaMoto @ 2020.04.01. 14:54:44


:D
2020.04.02 12:19:19 (14661.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: RapaMoto @ 2020.04.01. 14:54:44


lehetne, de elvinnék a buckalakok, igy inkább beástam 1500kg-os vasbeton kockákat a talajba, ebven van besüllyesztve egy acél kikötöbak épp hogy kiáll a földböl. személyautoval is át lehet hajtani rajta. eddig jol tartottak.

bigi szerkesztette 2020.04.02 12:19:56-kor.
2020.04.01 14:54:44 (14660.)
RapaMoto
(Kaposvár)
És a hajód is mágneshez van horgonyozva? :)
2020.04.01 14:05:48 (14659.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: RapaMoto @ 2020.04.01. 10:59:23


szvsz hibás volt az öntvény. ))) Van egy 9 tonnás hajom, ami rajta van egy 10 tonnás kikőtőn, Mindig bennt van az élő dunában. ezt az egész monstrumot egy 8-as drotkötél tartja, és a tavajelőtti jégzajlás sem tudta leszakitani. Pedig volt nyomása, elhiheted. Persze van egy 20-as drotkötél is biztositékként, de arra még nem volt szükség sosem. 10 éve tart a 8-as drotkötél. Lehet idén kicserélem, kezd rozsdásodni.

bigi szerkesztette 2020.04.01 14:06:54-kor.
2020.04.01 12:51:44 (14658.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: RapaMoto @ 2020.04.01. 10:59:23


Kemény, mint a Brinell 3000... mondjuk azt mindig is tudtuk, hogy ’erőst varacskosan nyomod :D
Ne felejtsük el azt se, hogy a névleges súlyerőt merőlegesen ÉS statikusan tudja tartani, s bár a gumi- v. műa.-bevonatos vízszintesen sem fog elcsúszni, no de döntésre... és a drót berántása pont ilyen erővel hatna rá..
Különben a felcuppanás után úgy járna a boldog vevő, mint ’’a Kőhalmizoli’’ mágnes-gyűjtő haverje :D

Hegyjáró szerkesztette 2020.04.01 12:56:40-kor.
2020.04.01 10:59:23 (14657.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: bigi @ 2020.04.01. 10:21:57


Egyébként ez a mágnessel rögzítés szerintem felejtős a gallyvető drót esetében. Nekem 6-os menetű feszítővel van rögzítve a drót a gallytörő és a tetőcsomagtartó közé, és sikerült már olyan sűrűbe bemennem, hogy kiszakadt a menet az öntvényből...
2020.04.01 10:21:57 (14656.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.03.31. 23:13:46


csak azt akartam ecsetelni, hogy ami nincs tiltva, azt lehet... )))
2020.03.31 23:24:42 (14655.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: RapaMoto @ 2020.03.31. 09:02:42


Tekintettel arra, hogy egy egyenáramú telep elég ritkán képez magasabb feszültséget (kb. olyan ritkán, mint ahány Wass szobor van a Regátban), én is az áramfejlesztő egyenirányító részénél keresném az okát...

Hegyjáró szerkesztette 2020.03.31 23:25:24-kor.
2020.03.31 23:13:46 (14654.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: bigi @ 2020.03.30. 14:56:23


Legfőképpen azt, hogy ez a bőlevű csűr-csavar - amit egy pintyőr vagy egy pecsétnyomó díszpinty, ha véletlenül fel is tudna fogni, akkor meg csak azért sem úgy járna el - a TÖRŐ RÁCSokról szól; nekem pedig úgy tűnt, hogy Te egy TERELŐ DRÓT-párra gondoltál, aminek a végeit mágnessel rögzítenéd - vagy nem?..

Hegyjáró szerkesztette 2020.03.31 23:19:00-kor.
2020.03.31 09:02:42 (14653.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: bubuka55 @ 2020.03.30. 17:04:32


Toyota Hiluxnál volt ilyen problémám, diódahíd csere megoldotta.
2020.03.31 05:22:06 (14652.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: bubuka55 @ 2020.03.30. 22:52:06


Várjuk az információkat ;)
2020.03.30 22:52:06 (14651.)
bubuka55
(Tótvázsony)

Előzmény: Gee @ 2020.03.30. 19:03:04


Jövőhéten tudják csak vállani az autót, remélem nem lesz nagy problémája. Ha lesz v.mi infom a hiba okáról akkor megosztom veletek.
2020.03.30 19:03:04 (14650.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: bubuka55 @ 2020.03.30. 17:58:56


Igen,az normálisabb lenne, de 15voltig annyira nem magas hogy kiégne tőle valami. Meg a vezetékeken is esik feszültség az akkuhoz képest.
2020.03.30 17:58:56 (14649.)
bubuka55
(Tótvázsony)

Előzmény: Gee @ 2020.03.30. 17:13:36


Ismerős autóvillamossági szerelő annyit mondott,hogy 14,2 - 14,3V lenne normális.
2020.03.30 17:13:36 (14648.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: bubuka55 @ 2020.03.30. 17:04:32


A 14,88V még annyira nem kritikus érték.
2020.03.30 17:04:32 (14647.)
bubuka55
(Tótvázsony)
Sziasztok,

Elment a műszerfal áram ellátotsága (ford.sz, km.óra, vízhófok, üza,szint jelző) de az izzítás és a légzsák,irányjelző az működik. Megnéztem a biztosítékokat , mindegyik ok. a motortérben lévő biztik is jók.Megnéztem az óracsoportok csatlakozóit is,azok is helyyükön vannak. Viszont a generátor töltése minden bekapcsolt fogyasztó mellett 14,88V (alapjáraton). Szerintem ez egy kicsit sok! Eléghetett valami benne a plussz feszültségtől? Valakinek vmi ötlet?
2020.03.30 14:56:23 (14646.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.03.29. 09:49:17


ehhez mit szólsz?
A személygépkocsikra utólag felszerelhető gallytörő rácsokkal kapcsolatos fő szabályokról az alábbiakban tájékoztatjuk.
A vonatkozó rendelet, a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990 (IV. 12.) KöHÉM rend. (továbbiakban: MR.) „A”. Függelékének A/60. számú melléklete: „A gépjárművekre szerelt elülső védelmi rendszerekre vonatkozó követelmények” tartalmazza a gallytörő rácsokkal felszerelt járművekre és a gallytörő rácsokra vonatkozó műszaki követelményeket. Az említett melléklet 1. része: „Műszaki rendelkezések”, 1. fejezete: „Fogalom meghatározások”, 1.7. pontjának definíciója szerint a személygépkocsik „elülső védelmi rendszere” olyan önálló szerkezet vagy szerkezetek, mint pl. egy gallytörő rács vagy kiegészítő lökhárító, a külső felület védelmét szolgálja, egy másik tárggyal való ütközés esetén fellépő károk ellen. Ez(ek) a gyárilag felszerelt lökhárító alatt és / vagy felett lehet(nek) felszerelve. Azok a szerkezetek, amelyeknek maximális tömege kevesebb, mint 0,5 kg és csupán a lámpák védelmét szolgálják, nem tartoznak e meghatározás alá.
Az elülső védelmi rendszerek a járműre gyárilag felszerelve vagy önálló műszaki egységként értékesíthetők. Általánosságban, a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM r. (későbbiekben: ER.) 2.§ (2) bekezdése alapján a gallyvédő rács utólagos felszerelése átalakításnak minősül.
Az ER 2.§ (3) bekezdése alapján azonban nem minősül átalakításnak, és ezért a felszereléshez nem szükséges a közlekedési hatóság előzetes átalakítási engedélye sem, ha olyan tartozékot szerelnek fel a járműre, amelynek felszerelését az MR előírja vagy megengedi. Ennek alapján, ha egy már forgalomban lévő személygépkocsira az MR A függeléke A/60. sz. mellékletében előírtaknak megfelelő „elülső védelmi rendszert” (gallytörő rácsot) szerelnek fel*, akkor a felszerelést megelőzően nem szükséges átalakítási engedélyt kérni, az ilyen járműveket a rács felszerelését követően nem kell időszakos műszaki vizsgán bemutatni.
* Fontos tudni, hogy a rácsok jóváhagyási eljárása során meghatározzák azt is, hogy a vizsgált rács milyen járműtípusokra szerelhető fel, tehát egy jóváhagyott rács csak a jóváhagyásban szereplő járműtípusokra szerelhető fel olyan módon, ahogy a jóváhagyási bizonyítványban le van írva, más járműtípusra, vagy más módon nem!
Ezekben az esetekben a rács megfelelőségét a rácson feltüntetett „e...” jelű jóváhagyási szám igazolja. A jóváhagyási jel két részből áll. Az első rész: egy négyzetben írt „e” betű, amelyet egy vagy kétjegyű szám követ. A második rész két szakaszból áll. Az első szakasz két számjegyből áll, a második szakasz egy négyjegyű számból álló karaktersorozat. A két szakaszt egy „* ” karakter vagy helyette egy szóköz köti össze, a jóváhagyási jel második része általában az első rész alatt helyezkedik el, de feltüntethető az első rész folytatásaként is.
Példa a jóváhagyási jelre:
01 * 1473 A példa szerint a szóban forgó gallytörő rácsot Németországban hagyták jóvá (az „e” betűt követő szám(ok) a jóváhagyást kiadó országot határozzák meg egységesen, az EU vonatkozó előírása szerint. Németország jele az „1”, Magyarországé a „7”, stb.). A négyzetet követő második rész első szakaszában szereplő „01” azt jelenti, hogy a jóváhagyás a vonatkozó előírás 1. változatában szereplő követelmények szerint történt. A második részben szereplő „ * ” azt jelenti, hogy az elülső védelmi rendszert a láb formájú próbatesttel végzett vizsgálatok esetén az előírás I. melléklete 3.1.1.1. vagy 3.1.2.1. pontja által engedélyezett eltérés értelmében hagyták jóvá. Ha a jóváhagyó hatóság nem veszi figyelembe ezt az eltérést, a csillag helyén szóköz áll. A második rész második szakasza:”1473” azt jelenti, hogy a kiadott jóváhagyást Németországban ezen a típus-jóváhagyási alapszámon vették nyilvántartásba.
A jelenlegi hatályos jogi szabályozás (az MR korábbiakban említett, „A” Függelék A/60 melléklete) alapján 2007. május 25-től csak olyan elülső védelmi rendszerek forgalmazhatók és alkalmazhatók Magyarországon, melyek teljesítik az előírás által megszabott műszaki követelményeket. (Ez a melléklet összeegyeztethető szabályozást tartalmaz az Európai Parlament és a Tanács 2005. október 26-i 2005/66/EK Irányelvével valamint Bizottság 2006. március 20-i 2006/368/EK Határozatával.)
A hivatkozott jogszabályok megtekinthetők a magyarorszag.hu honlapon található jogszabálykereső segítségével.(URL: http://www.magyarorszag.hu/ker...)
Kérjük tájékoztatásunk szíves tudomásul vételét.
Budapest, 2009. március 6.
2020.03.29 09:49:17 (14645.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: bigi @ 2020.03.28. 14:32:43

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.03.28. 23:39:16


... vagy/és az ’’ágterelő’’-re, ill. lapozz vissza az ottani válaszokra, amikben ez már nem szerepel, viszont az egyik lényeges ’issue’ azok közt van: ha jól emlékszem Rapa’ mondta ki(?), miszerint jobban harap rá a pintyőrség, mint bármi más ’’nem engedélyezett’’ akármire...

Hegyjáró szerkesztette 2020.03.29 09:54:10-kor.
2020.03.29 06:13:04 (14644.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: bigi @ 2020.03.28. 14:32:43


Teszteld aztán számolj majd be mit bírnak a mágnesek :)
2020.03.28 23:39:16 (14643.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: bigi @ 2020.03.28. 14:32:43


Ebben a tárgyban azért keress rá - vagy a Csevegőben vagy a Jimny-ben - a ’’gallyterelő’’-re, mielőtt ...
Máskülönben az EuroMagnet-esek és a szupermagnes.hu -sok is látogathatók, segítőkészek és értenek is hozzá; csak pl. az előbbinél én nem kaptam gumikupakot olyan méretben, amire épp kellett volna - ugyanakkor ők a nagyobb cég.

Hegyjáró szerkesztette 2020.03.28 23:41:04-kor.
2020.03.28 23:22:24 (14642.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Kopter @ 2020.03.26. 21:21:32


Így kísérelted már megtalálni?
http://www.youtube.com/watch?v=45e4xxFmDoE#t=1m57s :D
( Mondjuk olyan ’apróságoktól’ tekintsünk el, hogy a Chevy(?) platójára meg simán feltolták... moneywood..)

Előzmény: bigi @ 2020.03.27. 12:25:34


A gumi- v. műa. borítást az Nd-k a rozsdásodási hajlamuk miatt is igénylik, meg - legalábbis kisebb méretben - az összecuppanást is tompítják, amitől meg törni is szoknak... (A Se-k kedvezőbb tulajdonságúak - levéve az árukat, ami már az Nd-knél sem az..)
Nálam a felhajtható rendszámtábla alját is két kicsi ilyen tartja (ez az előre is bedugható vonóhoroghoz, mobil-csörlőzéshez kell); de pl. ’’Gabor’’-ék ilyennel tették fel a LED-hidat, s ők pedig elég varacskosan csapatják..

Előzmény: Tibi @ 2020.03.27. 22:56:11


Valamint egy tetőcsomagtartónak szerintem hasonlóképp minősítettnek kell lennie, mint pl. egy vonóhídnak; és önhibán kívüli bazdmeg esetén is alighanem közrehatás vádjába keverne...

Hegyjáró szerkesztette 2020.03.28 23:28:33-kor.
2020.03.28 14:32:43 (14641.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Gee @ 2020.03.27. 21:14:45


hát nem tudom, mondom és a 80kg-os csöves erősitöt biztam rájuk. de most ugyis fogok rendelni ilyeneket jo pár darabot, egyrészt led hidat fog tartani, másrészt bovdeneket amik a gallyakat nem engedik a szélvédöhöz csapodni. Meglátjuk. )))
2020.03.27 22:56:11 (14640.)
Tibi
(Kerepes)
Mondjuk megpakolod a tetőcsomagtartót, majd ne adj isten vészfékezned kell, szerintem ott tuti elmozdul a mágnes is.
De például LED barnak ideális a tetőre, vagy motorháztetőre.
2020.03.27 21:14:45 (14639.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: bigi @ 2020.03.27. 12:25:34


Jól tapadnak ezek,de csomagtartót nem biztos hogy rábíznék.
2020.03.27 12:25:34 (14638.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Gee @ 2020.03.26. 20:57:37


tükörsima müanyag felületen valoban 40kg kell, hogy arrébbcsusztasd. de ezen gumi boritás van, és ha fémen szeretnéd arrébb tolni, na az nem fog menni.
2020.03.27 12:17:51 (14637.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Kopter @ 2020.03.26. 21:21:32


igen, két db 80mm -es gumitappancsossal. ezek már 600kg-al szedhetők szét. Nem tudom te milyen mágnerseket vettél. Nekem itthon volt olyan hifi állványom, ami a levegőben lebegtette a polcra pakolt 80kg-os erősitőm. pedig csak 32mm átmérőik voltak és 3-3 volt egymással szembe rakva.
2020.03.27 11:30:12 (14636.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)

Előzmény: samuamegyébõl @ 2020.03.27. 00:00:52


Akkor passzolom.
Itt talán találsz valamit:
https://www.suzuki-forums.com/threads/parts-accessories-and-service-manual-link.39964/

mozdonyos szerkesztette 2020.03.27 11:31:35-kor.
2020.03.27 00:00:52 (14635.)
samuamegyébõl
(budapest)
Üdv! Tettem fel képet az ominózus kütyüről. 2.7 benzines a masina. Lehet hogy dieselen nincs ilyen! Nem ketyeg, nem villog és nincs rajta antenna!
2020.03.26 21:21:32 (14634.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: bigi @ 2020.03.26. 14:37:21


Előzmény: Gee @ 2020.03.26. 20:57:37


Én vettem ilyen mágneseket pár éve igaz, nem a 66 mm-est, hanem talán 30-40 mm környéke lehetett, jól eltettem őket valahova, de már nem tudom, hova. A tapadási síkra merőleges irányban valóban brutálisan nagyot tartanak, de párhuzamos irányban oda tolod egy kézzel, ahova akarod. Nekem nem vált be arra, amire használni akartam.

Bigi, Te biztos vagy benne, hogy csupán két ilyennel rögzítenek fényhidat? ...Csak a tapasztalatom miatt kételkedem.
2020.03.26 20:57:37 (14633.)
Gee
(Budakeszi)
420 newton tartó erőt ír rá, az inkább csak 42kg ha jól gondolom.
2020.03.26 14:37:21 (14632.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Robi @ 2020.03.26. 10:47:08


ilyeneket használnak a rendörautok fényhid tartojának, 2db-ot, akár 200-al is mehetsz, nem fujja le a szél.
https://www.euromagnet.hu/magnes-termekek/gumibevonatu-potok/gumibevonatu-pot-d66-neodimium-magnes-szaras-belso-menetes/1022#this
2020.03.26 14:36:54 (14631.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: bigi @ 2020.03.26. 14:27:22


Előzmény: Robi @ 2020.03.26. 10:47:08


Előzmény: RapaMoto @ 2020.03.26. 08:44:28




Ilyen jó és hasznos tippekre gondoltam, nagyon köszönöm Urak!!!!!!
Ebből már el tudok mazsolázgatni.
2020.03.26 14:27:22 (14630.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.03.25. 16:21:11


tudom, hogy elsőre hülyeségnek hangzik, de egy ilyen mágnes kb 400kg húzóerővel kapaszkodik a kasznihoz, és nem lehet csak úgy levenni. na most ha 4, vagy több darabot használsz akkor nincs az az isten, aki leszedné. arra vigyázz, hogy két db közé véletlen se kerüljön az ujjad, mert eléggé fájni fog.
https://www.euromagnet.hu/magnes-termekek/neodimium-pot/59/lt:box/page:2
2020.03.26 10:47:08 (14629.)
Robi
(Bokod)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.03.25. 16:21:11


Szia!

Nekem ilyen volt rajta. Belekapaszkodik a perembe, és feltámaszkodik a tetőn. Stabil mint a beton.

http://www.gomboscsomagtarto.com/GOMBOS_termekek/Gombos_fele_csonkos
2020.03.26 08:44:28 (14628.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.03.25. 16:21:11


Én csináltam az enyémre. A szélvédőkeret átfúrásával jutottam rögzítési pontokhoz, valamint a B oszlop feletti fém részt szintén át kell fúrni. Nem bír el 3 mázsát, de pl hosszabb pecabotot botzsákban, meg ilyesmit tökéletesen lehet rajta szállítani.
2020.03.25 16:21:11 (14627.)
Petya#69
(Tószeg)
Üdv!

Szeretnék ötleteket gyűjteni 3 ajtós, kemény bódés Vitara tetőcsomagtartó ügyben 😀

Szeretnék szerkeszteni egyet, de megannyi kérdés ötlik a fejembe....
Pl. elől milyen "lábakat" kellene rakni, stb.?

Tudtok tanácsot adni?

Köszi!!
2020.03.25 15:19:16 (14626.)
papas
(Szeged)

Előzmény: bigi @ 2020.03.25. 15:11:15


Hát ja... nem láttam még jó speedzone adást, de kb az összes autós youtube csatorna ilyen.
Felesleges mellébeszélések vannak, de érdemi infókat keveset adnak és azok se mindig pontosak.
2020.03.25 15:16:42 (14625.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)

Előzmény: bigi @ 2020.03.25. 15:11:15


Biztos mondta nekik a tulaj,hogy csak
semmi terepezés :) .
2020.03.25 15:11:15 (14624.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: mozdonyos @ 2020.03.25. 12:46:24


nem tetszik a teszt. kit érdekel, h viselkedik aszfalton??? Pont a lényeget felejtették ki, dicsekszik mit birt menni az audi, ez meg nem... jol kipörgette a hátso kerekeket, de hogy mit tud terepen, és miért szeretjük, arrol kb zéró infó...
2020.03.25 12:46:24 (14623.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)
2020.03.23 12:36:07 (14622.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)

Előzmény: samuamegyébõl @ 2020.03.22. 21:32:56


Raktam fel róla képet a galériába.
Valószínüleg erre gondoltál.
Robbantott ábrán meg lehetne nézni.
Én arra gondolok,hogy a terepváltó alatt van.
Talán porvédő,vagy hasonló.
Ha megkapja az Ironman 4×4 vagy Trailmaster
emelőszettet,akkor kisebbet kell hajolnom
a fényképezéshez :) .

mozdonyos szerkesztette 2020.03.23 12:36:34-kor.
2020.03.23 00:30:22 (14621.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)

Előzmény: samuamegyébõl @ 2020.03.22. 21:32:56


Itt van a dízel alja.
A létravázmerevítés előtt látszik a burkolat,
amire gondoltam:
https://totalcar.hu/galeria/totalcar/tesztek/2008/05/27/teszt_suzuki_grand_vitara_19_ddis_2006/7
2020.03.22 23:39:48 (14620.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)

Előzmény: samuamegyébõl @ 2020.03.22. 21:32:56


Majd holnap megnézem,mintha emlékeznék egy
műanyag burkolatra a terepváltó alatt(hosszantí bordákkal).
2020.03.22 23:16:38 (14619.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)

Előzmény: samuamegyébõl @ 2020.03.22. 21:32:56


Szia.
Nekem a dízelnél nincs ilyen.