Vitara



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 15240 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 301  302  303  304  305   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2009.03.29 17:59:52 (940.)
ya06ard
(Szekszárd)

Előzmény: Vasas @ 2009.03.29. 13:02:29


Samun (szerintem a Vitaran is) csak azert van menet a tengelycsonkban, hogy egy csavar segitsegevel megkonnyitse a seger gyuru felrakasat. A kapcsolo huvely a tengelycsonkra laza illesztessel kapcsolodik.
2009.03.29 13:02:29 (939.)
Vasas
Sziasztok szeretném segítségeteket kérni hogy a vitara elsõ automata agyat lecseréltük samurai kapcsolható féltengelyzárra és ahhoz hogy rendesen felfeküdjön le kelet venni a féltengelyrõl a zégergyürüt majd kintrõl egy nagy alattétel és egy 8as csavaral ódahuzatuk a házhoz a féltengelyt mert volt rajt egy csavarhely és hogy ez így jó lesz-e? Vagy megeszi az agyat mert túl fixen van nekihúzva?
2009.03.25 20:05:37 (938.)
kotreba
Gábor nagyon szépen köszi a lámpát.... Felniért amint lesz idõm megyünk...elõtte szólok
2009.03.21 16:33:21 (937.)
ácsikari

Előzmény: Dedec @ 2009.03.20. 22:50:09


Egyenlõre még nem találtam de rajta vagyok a dolgon!!!
2009.03.20 22:50:09 (936.)
Dedec

Előzmény: ácsikari @ 2009.03.20. 19:26:43


Igen, az ajtóban levõkre. A kapcsoló alján a mûanyag akármik letörtek, és nem mûködik sajna. Múltkor kipattintottuk az ajtóból az egészet, hát botrány... Nagyon szépen megköszönném ha utána tudnál nézni. Ahogy nézem majdnem szomszédok vagyunk :)
2009.03.20 19:32:26 (935.)
ácsikari

Előzmény: vpeti1986 @ 2009.03.20. 18:57:04


Szia. Hát ha nem nagyon akarsz alakítgatni, akkor 3-4 cm a max bodylift. Csinálhatod amibõl jól esik! Van aki gumibakot használ.
Mi ki szoktuk vágni plazmával azokat a részeket amibe a gumi beleül és akkora csõbe hegesztjük amibe passzol. Csõvel meg annyit emelsz amennyi jól esik, csak utána farigcsálni kell a kasztnin!
A "Monster" itt nálunk 14 cm-rel van emelve. Nem hiába az a neve!

:) :)
2009.03.20 19:26:43 (934.)
ácsikari

Előzmény: Dedec @ 2009.03.20. 19:17:46


Az ajtókban lévõre gondolsz?
Holnap utána tudok nézni!
2009.03.20 19:20:22 (933.)
lopez4

Előzmény: Dedec @ 2009.03.20. 19:17:46


itt lejjebb látod az ácsikari számát próbáld nála.
2009.03.20 19:17:46 (932.)
Dedec
Sziasztok!
Vitarámhoz keresnék elektromos ablakhoz kapcsolókat, mert az enyémek szétmentek :) HELP!
dedec@freemail.hu
2009.03.20 18:57:04 (931.)
vpeti1986
Sziasztok. Új vagyok a terepen. Most vettem egy 90-es Geo trackert és az emelésen gondolkodom. A rugópogácsák sima ügy volt, gond nélkül bepakoltuk. Olyan kérdéseim lennének, hogy:. mekkora bodyliftet rakhatok a kaszni és a futómû közé úgy hogy a váltót meg a pedálokat ne kelljen átalakítani. Vagy mindenképp át kell? A bodyliftet is elég donomitból esztergáltatni vagy inkább oda valami keményebbet rakjak. Azért akarom mindenképp a Bodyliftet mert 31"-os kerekeket szereztem hozzá és félek hogy nem fér be alá. Elõre is köszi a segítséget.
2009.03.20 18:39:35 (930.)
ácsikari

Előzmény: kotreba @ 2009.03.20. 18:35:31


irtam pü-t.
2009.03.20 18:35:31 (929.)
kotreba

Előzmény: ácsikari @ 2009.03.20. 18:30:38


akkor valami pontot hogy hol találkozunk mert valszeg holnap elmeek érte délután..... Vagy majd hivjalak elõtte?
2009.03.20 18:30:38 (928.)
ácsikari

Előzmény: kotreba @ 2009.03.20. 16:46:25


Tulajdonképpen ma is jöhettél volna. Csak ha kint vagyok szerelni akkor nem gépezek!
A pontos címet hiába adom meg mert a cucc nem otthon van, a telepnek meg nincs címe!
2009.03.20 16:46:25 (927.)
kotreba

Előzmény: ácsikari @ 2009.03.20. 12:02:02


add meg a pontos cimedet..köszi
ma mehetek??
2009.03.20 12:02:02 (926.)
ácsikari

Előzmény: kotreba @ 2009.03.20. 09:53:14


Jó lehet!!
Tulajdonképpen bármikor jöhetsz. Csak szólj!
70/615-5047
2009.03.20 09:53:14 (925.)
kotreba

Előzmény: ácsikari @ 2009.03.19. 19:23:45


mikor mehetnék érte??7végén valamikor??
2009.03.19 20:52:15 (924.)
kekbon

Előzmény: ácsikari @ 2009.03.19. 19:23:45


ha egy a tieddel kb hasonló állapotú bontottat kapsz (fényesség, napszíttaság) akkor azzal jobban jársz. Az utángyártott épphogy elfogadható minõségû.....
2009.03.19 19:23:45 (923.)
ácsikari

Előzmény: kotreba @ 2009.03.19. 17:38:21


Előzmény: kekbon @ 2009.03.19. 18:14:11


Vagy tõlem is lehet bontottat venni! :)
És nem is lehetek messze tõled!
2009.03.19 18:14:11 (922.)
kekbon

Előzmény: kotreba @ 2009.03.19. 17:38:21


a webrõl rendelhetõ utánygyártott. Nem egy tökéletes minõség, de kb 6eft/db..... annyiért elfogadható.
2009.03.19 17:40:25 (921.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kekbon @ 2009.03.19. 10:26:10


Így már más :)
2009.03.19 17:38:21 (920.)
kotreba
Sziasztok
Suzuki Vitarámhoz keresek bal hátsó lámpát..Valaki??
Oka hogy a lámpán található felsõ fül letört és igy nincs rendesen a helyén az egész..
köszi mindenkinek
2009.03.19 10:26:10 (919.)
kekbon
Akkor csak annyit teszek hozzá, hogy az elsõ két tankolás még masszív hidegekben volt :)
És akkor is jobb volt a fogyasztás, mint elõzõleg :)
2009.03.18 21:43:39 (918.)
kenci
(Bükkzsérc)
Ez természetes! Nagyon sokat számít,hogy mit mutat a hõmérõ :) de ezt már megszoktam, mert ez évrõl évre így alakul termosztátcsere nélkül is :) anno én is cseréltem, de semmi nem változott :(
2009.03.18 21:22:14 (917.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kekbon @ 2009.03.18. 21:04:22


Ez mondjuk szintén lehet attól, hogy nincs hideg :)

Én nem csináltam semmit, és nekem is jobb a fûtésem, és a benzinszintmérõ is lassabban mozog :)
2009.03.18 21:04:22 (916.)
kekbon

Előzmény: kekbon @ 2009.03.18. 20:55:56


Ja és megjavult a fûtésem :)
2009.03.18 21:00:54 (915.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: kekbon @ 2009.03.18. 20:55:56


Én nem cseréltem termosztátot, de amióta nincsenek mínuszok, nekem is egy litert esett a fogyasztás....
2009.03.18 20:55:56 (914.)
kekbon
gyanús volt a termosztátom... lentebb írtam. Kicseréltem. Azóta a hûtõtakarás teljesen feleslegessé vált és kb 1 litert csökkent a fogyasztásom.... 9.6-rõl 8.6-ra 3 tankolás fényében.....
2009.03.18 19:19:48 (913.)
lopez4
Halihó Vitarások! Van egy eladó hard-top a 4×4 online-n.
2009.03.17 06:43:36 (912.)
josh

Előzmény: nyuszy @ 2009.03.16. 20:59:28


hali!


Mint korábban is írtam,a PTK kimondja,hogy aki másnak kárt okoz ,azt köteles megtéríteni!
Ez általánosságban nem csak erre igaz,de megfelelõ jogalap szerintem!
2009.03.16 20:59:28 (911.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: ácsikari @ 2009.03.16. 19:50:55


Előzmény: kenci @ 2009.03.16. 20:56:00


Akkor ezket a hivatkozásokat semminek veszem, mert ahhoz nem vagyok elég lelkes, hogy átbújjam a PTK-t.
Nyilván ha tudatosan elhallgatsz egy ismert hibát, az csalás vagy ilyesmi, de ennek szerintem köze nincs a kereskedõkre vonatkozó szavatossághoz/jótálláshoz.
2009.03.16 20:59:02 (910.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: ácsikari @ 2009.03.16. 20:56:48


akkor bocsi, hogy beleszóltam :) :) :) pirulós szmáááájlííííííííííí
2009.03.16 20:58:32 (909.)
ácsikari
Ha nagyon folytatni akarjátok a csevegést akkor tegyük át abba topicba mert a fõnök mérges lesz!
:) :) :)
2009.03.16 20:56:48 (908.)
ácsikari

Előzmény: kenci @ 2009.03.16. 20:56:00


Már küldtem pü-t.

:) )
2009.03.16 20:56:00 (907.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Vasas @ 2009.03.16. 20:50:56


Mintha az elõtted szóló úriember hirdetett volna hasonló dolgot :) :) :)
2009.03.16 20:52:16 (906.)
ácsikari

Előzmény: nyuszy @ 2009.03.16. 19:42:53


A magánszemélyek közötti szerzõdéseket a Polgári Törvénykönyv szabályozza!
2009.03.16 20:50:56 (905.)
Vasas
Sziasztok keresek vitarához elsõ féltengely kapcsolót jó áron esetleg automata kapcsoló beszámításával!
2009.03.16 19:50:55 (904.)
ácsikari

Előzmény: nyuszy @ 2009.03.16. 19:42:53


http://www.nfh.hu/portal/
Ez a fogy véd linkje! Itt vannak elérhetõségek, jogszabályok, lehet nekik írni....
Ha nem gond én más helyett nem keresgélek!
2009.03.16 19:42:53 (903.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: ácsikari @ 2009.03.16. 19:33:57


Pedig tényleg érdekelne engem is konkrét jogszabály, mert szerintem magánszemélyekre teljesen más vonatozik, mint jogi személyekre illetve kifejezetten kereskedõkre.
2009.03.16 19:33:57 (902.)
ácsikari

Előzmény: *MEB* @ 2009.03.16. 11:46:02


Linket sajnos erre nem tudok mondani! Én telefonon beszéltem akkor a fogy.véd.felügyelõséggel! Abban igazad van hogy nem garancia, hanem szavatosság. És írtam, hogy kifejezetten motor-váltóra vonatkozik-ugyanis vásárlás elõtt senki sem fogja elvinni az autót olyan vizsgálatra, ahol az említett részeket szétszedik és megnézik, hogy minden rendben e! A 3 napos visszavételi garancia viszont TÖRVÉNY-ben rögzített és egy bizonyos értékhatár fölött vonatkozik mûszaki, meg nem tudom még milyen termékekre!
Például az is törvényileg-rendeletileg szabályozott, hogy pl egy autókereskedõnek a bevett autót kötelessége mûszakilag ellenõrizni! (nem csak azt hogy világítanak e a lámpák)
Nekem egész addig simán ment a dolog a kereskedõvel szemben, amig elõ nem ásott egy olyan papírt amin az aláírásom rajta volt- bár én nem emlékszem, hogy láttam azt a papírt- És ez a mûszaki átvevõ lap volt. Peres úton bizonyíthattam volna az igazam, de az hosszadalmas és ha a kereskedõnek jobb ügyvédje van, akkor még én is veszthettem volna! Az azért felettéb érdekes volt, hogy amikor bedöglött a kocsi (2 héttel vásárlás után) a kereskedõ azonnal felajánlotta, hogy szerez bele motort és felesben álljuk a dolgot!
2009.03.16 18:40:29 (901.)
josh

Előzmény: *MEB* @ 2009.03.16. 11:46:02


Sziasztok!

Két dolog jutott az eszembe!

1.PTK:Aki másnak kárt okoz,az köteles megtéríteni!
Ez nagyon hosszadalmas dolog a magyar valóságot ismerve!

2.A világ két leghatékonyabb eszköze az üzleti életben a papír és a bunkós bot!Ha van írás,akkor van bizonyíték(rögzítve van a megállapodás stb.),de ha valaki abból sem ért,fejbe kell b...ni!:-))
2009.03.16 11:46:02 (900.)
*MEB*
(Békéscsaba)

Előzmény: ácsikari @ 2009.03.15. 18:07:33



Tudnál mondani egy hivatalos linket, ahol ez így le van írva?

Ha valóban így lenne ( "6 hónap garancia" - garancia nem is létezik, mint olyan, helyette szavatosság és jótállás van ), még a mostanitól is jobban visszaesne a használtpiac... lámpással kellene keresni az olyan eladót, aki ezt vállalja.
Magánszemélyek között egyszerûen nincs ilyen megállapodás és nem is kötelezhetõ erre egyik fél sem. Ez pl. EU rendelkezés, amit mondjuk a német eBay-en rendszeresen ki is írnak az eladók! Akár autóról, akár egy golyóstollról van szó.
Problémás esetben, ha a vevõ bebizonyítja saját költségén (szakértõvel,stb.) az igazát - hogy a hiba már a vásárlás elõtt is fennállt és az eladó vélhetõleg tudott róla -, úgy _talán_ lehet valami a dologból... de abból nehezen vagy igen-igen sokára lesz csak pénze.

Használt autó vásárlásánál egyetlen dolgot tehet az ember; még a vétel elõtt alaposan megnézi, hogy mibe rakja a pénzét!

2009.03.15 20:39:22 (899.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: ácsikari @ 2009.03.15. 20:21:09


A fogyasztóvédelemnek ehhez köze sincs, sajnos, ha magánszeméllyel üzleteltél.
Csak polgári peres úton lehet ilyesmit intézni, az meg ha meg is nyered (mert azért az közel sem 100 egy ilyen témában) baromi sok idõ, pénz, macera...
Aztán ha még nyersz is, akkor sem biztos, hogy fizet az ember, amikoris lehet újabb pert indítani...
A használtautó-vásárlás sajnos rizikós dolog, ezt el kell fogadni.
2009.03.15 20:21:09 (898.)
ácsikari

Előzmény: nyuszy @ 2009.03.15. 19:40:09


Ne hidd! Ha az ember elzárkózik a rendezéstõl, akkor lehetõség van peres úton intézni!
De holnap hétfõ. A fogyasztóvédelemnél lehet érdeklõdni!
Õk elmondják lépésrõl lépésre, mit kell tenni!
Tapasztalatból mondom.
Én ott buktam a kereskedõvel szemben, hogy rajta volt egy olyan papíron az aláírásom amin nem kellett volna!
2009.03.15 19:40:09 (897.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: ácsikari @ 2009.03.15. 18:07:33


Háááát, ezek szép dolgok, de elég nehéz ezt elérni...
2009.03.15 18:07:33 (896.)
ácsikari

Előzmény: denest @ 2009.03.15. 17:55:49


Elõször is! 3 NAPOS CSEREGARANCIA vonatkozik a használt autós ügyletekre is!! Ez idõn belül ha elõjön egy hiba ami régebbi keletû és nem tudtál róla akkor az eladó köteles az üzletet visszacsinálni!
Másodszor: használt autóknál a fõbb részekre (motor, váltó) az eladó 6 hónap garanciával tartozik!!! Mivel ezek vásárláskori megvizsgálása nagyon költséges lenne!!!
Ez TÖRVÉNY!!! Magánszemélyek közötti adásvételeknél is érvényes!!!
A fogyasztóvédelmi fõfelügyelõség errõl szívesen tájékoztat!
Ne foglalkozz a javítással hanem szerezd vissza a kocsid meg a pénzed!
Az aut. váltókhoz mindíg minden drága!!!
2009.03.15 17:55:49 (895.)
denest
Üdv mindenkinek !
Tud valaki jó tanáccsal szolgálni sport automata váltó meghibásodásával kapcsolatban ?
A probléma a következõ: 5. sebességi fokozatból visza vált 4.-be, és csak akkor hajlandó mûködni rendesen , ha félreállok és várok kb. 2 percet.
Elindulás után szépen váltogat 5.-ig, megy 1-2 km.-t, azután kezdõdik minden elõlrõl. ( Váltó olajat délelõtt lecseréltem , a probléma megmaradt ! )
Mellesleg megjegyezném, a vitarát tegnap cseréltem, természetesen az eladó nem tudja már visza adni sem a pénzem sem az autóm , hiszen azt már el is adta !
Bármilyen tanácsot szívesen vennék !
2009.03.14 10:03:48 (894.)
kekbon

Előzmény: ácsikari @ 2009.03.13. 20:59:07


Én is nézegettem ezt a kérdéskört mostanában. Arra jutottam, hogy a most kapható típusok közül a Jimny után a 3 ajtós pajeró áll. Más terepjárót nem ismerek amit most is lehetne kapni.... Illetve drágábban vannak, lr defender, g merci, ilyenek....

Egy új 3 ajtós vitara álldogál az udvarunkban, szörnyû sérülékenynek tûnik az alja, és persze nincs benne felezõ se, szóval mint terepjáró kimúlt.... érdemes olvasgatni a népítéleteket, ott is van pár rossz vélemény róla...

Mármint nem rossz kocsi, csak épp nem jó terepjáró....

kekbon szerkesztette 2009.03.14 10:05:26-kor.
2009.03.13 20:59:07 (893.)
ácsikari

Előzmény: nyuszy @ 2009.03.12. 19:46:35


Igen!
Szerintem ennyi pénzbõl vehetett volna egy nagyon jó állapotú és nagyon jól felszerelt TEREPJÁRÓT!
Csak nem újat.


Nyuszi! Az ebay-rõl csak annyit , hogy az osztrák cimbiék 3000 eurot buktak el egy vásárlási szándékkal! De ismertek nagyobb bukták is!
Minden ilyet némi fentartással kell kezelni és akkor talán nem vernek át!
2009.03.13 20:22:07 (892.)
kekbon

Előzmény: nyuszy @ 2009.03.13. 14:20:06


ja igen..... mintha azt olvastam volna, hogy a 3 ajtós új vitarához csak 1.6-os motor rendelhetõ ÉS FELEZÕ NEM! hogy ez milyen beteg dolog...... Mármint a felezõ hiánya, annélkül nem beszélhetünk terepjáróról.... mondjuk az új vitara a hírek szerint nem is a terepjárásról szól.....
2009.03.13 14:20:06 (891.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kekbon @ 2009.03.13. 13:30:58


Az volt a kollégának a problémája, hogy nincs benne felezõ + rövid az áttételezés.