Felhasználók képei - Bandi



2016 elején sikerült beszerezni elsõ saját terepjárómat, ami egyértelmûen suzuki samurai lett :D

Diesel autót választottam költség elszámolás miatt vállalkozásba.

Gyári 1,9 TD motor van benne, amit a Peugeot-tól vásárolt bele annak idején a Suzuki.

Az 1905 cm3-es motor gyárilag igen csak le van folytva 63 LE-re, és igen kevés nyomatékra. Bõven elbírna egy kis változtatást, hogy tudja azt az erõt amit ezek a motorok tudnak a Peugeot autókban, de nem szeretnék hozzányúlni, mert amire nekem kell így is elég, és legalább tovább fog szolgálni :)

Vezérlést, szilenteket, ékszíjtárcsát, és sok apróságot cseréltünk benne, megvétele után. Mindenhol kapott új olajakat, szûrõket, a rugók ívelve, és edzve lettek.

Egy éve mindennapos használatban van, vele járok vadászni hétvégente, de hosszabb uatkra és nyaralni is vele megyek, mively egyetlen autóm.

Cserélve lettek a difik 1,3 benzines japán difikre, így az áttétel rövidebb lett, ezért kb 70 km/h-val közlekedek vele, mert így még szépen jár a motorja, és jól is fogyaszt, na meg nem is lenne szivem pörgetni jobban az öreg klattyogót..

Fogyasztása liter/100km kb.:
Hosszú úton, kapcsolható féltengely zárral: 5,6
Vegyesbe: 6,5
Terepen: 8

Egyenlõre Cooper 215/75R15 négyévszakos gumik vannak rajta, de tervben van egy garnitúra 215/75R15 Marix Puma, illtve egyútal egy felni homokszórás-szinterezés.

Tervben van még egy garnitúra hosszabb lengéscsillapító, mert az ívelt rugókhoz nem ártana, illtve az elsõ rugó kötegekbe elõbb-utóbb szeretnék még egy lapot, mert nehezebb az eleje a nagyobb motor miatt és kicsit jobban visszengedtek mint a hátsók.

2017.04.16 Ki lettt lakatolva teljesen az aztó. A kaszni tartó bakkok környéke, a sárvédõívek, és a padlóblemez is kilett javítva az utolsó szem rozsdáig és alaposan le lett kezelve.  Új zsanérok, zárak beállítva...stb. Üvegszálas sárvédõveket kapott,  illetve kiszedtem a kárpitót is a padlóról, hogy a víz-sár ne tudjon alá büdösödni és könnyebben tisztán tudjam tartani.
Így csak hótálca lesz a lábaknál, hátul meg egy mûanyag csomagtér tálca.

A gyári helyére normális hangszórókat kapott, illetve a mûszerfalra is lett kihelyezve egy pár, hogy szebben szóljon. Még a plafonra is kap hátulra egy pár 60-60 W-os Sal-t.


Kapott AVM szabadon futókat, illetve egy kartergáz lecsapató tartályt.

Egyébként 2 személyes tgk.
Mann-filter szûrõket szoktam használni bele és 7000 kilóméterenként, vagy fél évente cserélem az olajat benne.

 



Régi csendélet :)