Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 15009 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 297  298  299  300  301   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


22:23:47 (15009.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Kopter @ 2018.06.23. 11:15:01

Előzmény: papas @ 2018.06.23. 13:10:07


- és tényleg így lett, köszönöm!..
Utóbbiban pontosítok csak:

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.24. 22:06:57

ill. az is igaz, hogy alul is van két pár - vagyis összesen három. És majd jövök az eredménnyel is, ha ...

Ui.

Előzmény: RapaMoto @ 2018.06.23. 11:46:28

’’- Uram, köszönöm, sokat segített!..’’ :P (Columbo)

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.24 22:29:19-kor.
22:18:53 (15008.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: whisky @ 2018.06.23. 16:33:16


’e’isze’ van beépített ’’ámbörünk es’’? ;)
20:33:03 (15007.)
osvath14
(Tét)

2018.06.23 21:03:12 (15006.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: whisky @ 2018.06.23. 16:33:16


Ez mondjuk jó hír. Ha lesz benne 140-150 Nm, akkor azért kellemesebb lesz, mint az 1,3-as...

Tobzos szerkesztette 2018.06.23 21:04:48-kor.
2018.06.23 16:33:16 (15005.)
whisky
(Csolnok)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.22. 03:32:29


1.5-ösök jönnek majd ide is - tudom, hogy mást írtak egyes helyeken, de szerencsére tévedtek :)
2018.06.23 13:10:07 (15004.)
papas
(.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.23. 11:01:55


Így ahogy Kopter írja. Én is többször leszedtem már, de még mindig használhatóak.
Pár csavar is tartja az egész lököst a kerékjárati ívben, illetve alul kettő az alvázhoz talán.
Ha minden csavar és patent lejött, akkor szépen lejön, mindenféle trükk nélkül.
2018.06.23 13:07:57 (15003.)
Ledenyir
(Õrbottyán)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.23. 11:01:55


Azért arra készülj hogy egy-kettő időnként feladja. Itt találsz helyette: http://patentcentrum.hu/
2018.06.23 11:15:01 (15002.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.23. 11:01:55


Úgy, mint a többit. Felülnézetből adja magát a látvány: két oldalról laposfejű csavarhúzóval felfeszegeted-emelgeted a belső kör alakú részt, így sértetlenül viselik a mutatványt. Én így már többször is kivettem adott esetben ugyanazt a patentot.
2018.06.23 11:01:55 (15001.)
Hegyjáró
(Bp.)
Valaki?...

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.21. 17:58:10


2018.06.22 14:22:38 (15000.)
Ledenyir
(Õrbottyán)

Előzmény: Kopter @ 2018.06.21. 20:25:49


Kedd és csütörtökön járok arra, este edzésre!
2018.06.22 10:48:59 (14999.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: geo @ 2018.06.21. 22:05:59


A próféta szóljon belőled! :) Így minden tekintetben előrelépés lenne, ami sajnos a jelenlegi fejlesztésekről nem mindig mondható el....
2018.06.22 03:32:29 (14998.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.22. 02:57:37


Vagyis - igazán integráltan - a japáni hazai piacra, a városi ’metélt’ változatba 0,7-es turbo, míg a teljes kiépítésbe 1,5-es VVT (mi utóbbi a ’szerényebb’ Távol-Keleten lehet 1,2-es is); a gajdzsinok egybesült államaiba ill. gyarmataira meg jönnek majd az 1,0-ás és 1,2-es furkó-turbók..

( Én legszívesebben leporfestetném egy jó állapotú karos osztóváltós teljes alépítményét, majd szereznék egy karambolos új 1,5-eset, és ... ;)

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.22 03:37:23-kor.
2018.06.22 02:57:37 (14997.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2018.06.21. 22:05:59


Na várj csak, a nyomtatványban, amit korábban behivatkoztál [ld.
http://www.team-bhp.com/forum/attachments/international-automotive-scene/1772133d1529148694-new-suzuki-jimny-2018-dfynbknu8aau6a.jpg
ennek a 6. pontjában egy 660 cm3-es R06A szerepel [ld. még
https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_R_engine
ami 3-hengeres, és gondolom ezt szánják a TotalCar-os cikkben emlegetett Kei-osztályú ’’origami’’ kiépítésbe (a japán szövegben csak ez után állnak katakanák, ami alighanem a ’’turbo’’ átirata);
meg egy 1500 cm3-es K15B, ami még VVT-s [ld.
https://indianautosblog.com/2018/04/2018-suzuki-ertiga-2018-maruti-ertiga-specifications-303757
- vagyis ez nincs ellentmondásban ezzel
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/06/18/bemutattak_az_uj_suzuki_terepjarot/
miszerint a szegényebb Távol-Keleten a K15B helyett megkaphatja a K12B-t, vagyis a japán nyomtatvány egyáltalán nem beszél a ’’nyugati’’ ill. fehérember piacára szánt beépítésekről - ami egyébként vica-versa így szokás (ill szopás), nem csak a kocsi-piacon... Ide jöhetnek a korcs-turbo K1xC-sek, mint amiről Kopter is ír ennek az elején:

Előzmény: Kopter @ 2018.06.21. 23:38:43


De most szokásom szerint csak inte-rnet-grálok ;)

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.22 03:03:49-kor.
2018.06.21 23:38:43 (14996.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: geo @ 2018.06.21. 22:05:59


Úgy legyen! Bár ez nagy mértékben ellentmondana az utóbbi 6-8 év EU-s kényszeráramlatának, miszerint minél kisebb lökettérfogatból kinyerni ugyanazt a teljesítményt (vagy éppen még nagyobbat). Tágabb értelmezésben ez már kb. 15 éve folyik. Szóval én határozottan üdvözölném az 1.5-ös motort és a karos négykerék-hajtás kapcsolást. Én 20 éve (ugye ennyi idős a mostani Jimny) vagyok azon az állásponton, hogy a Jimny motorjai gyengék. Mind a benzines 82, 86 lovas, mind a dízel 65, 85 lovas. Ehhez a tömeghez kell a 100 paci és 250 Nm nyomi. Szerintem. Hangsúlyozom, szerintem. 8 év Jimny vezetés tapasztalat alapján, egy autóként használva közúton és terepen. De szerintem az összes terepjárót alultervezik motorerő szempontjából lassan 80 éve az LJ 20-tól a 70-es, majd 80-as évek Land Cruiserein, Rockyn, Samuin és Defenderein át a Jimnyig (csak az elöl-hátul merev hidasakat említve). Egyedül a Jeep Wranglerek kapták meg a "terepjárót megillető" bikucit a motortérben. Nem értek egyet azzal a vezérelvvel, hogy "...ez terepjáró, nem pályaversenyautó...". Nem 350 lóerőről beszélek, persze az 5-ös BMW-be kell, de egy Jimny tömegű szekérbe kéne 100 - legalább. Na mindegy, csak kifakadtam...
Remélem tényleg lesz az újban 1.5-ös moci mondjuk 100 ló körüli izommal (mert hát ugye a tömege sejthetőleg nem fog nőni) - még be is neveznék egyre, talán. Egyelőre én tűnök itt az egyetlen unortodox fekete báránynak, de nálam nagyon betaláltak az új Jimóval (egyelőre csak külső-belső tekintetében, mert az alkalmazott technikát még nem ismerem). Még azt az érintőképernyős szutykot (amitől a hideg ráz) is k.jól raták be a műszerfalba. Szerintem. De nekem a Samu is jobban tetszik, mint a mostani Jimny. Én a személyautósabb mivolta és kora miatt döntöttem a Jimny mellett annak idején. De szerintem gyári állapotában kifejezetten bután néz ki a 98’-as Jimny. Kicsi a kerék külső átmérője, beljebb is esnek a kerekek a kasztni függőleges síkjától és alacsony a hasmagassága. Én átalakítottam az enyémet olyanra, ahogy véleményem szerint le kéne jönnie a szalagról.
Nos, várom az új Jimnyt, amint lehet tesztvezetni ott leszek. Persze az is benne van, hogy úgy szállok majd ki belőle, hogy elátkozom szidalmakkal az egész Suzuki történelmet a 19. század végi szövőszékeivel együtt. Majd kiderül...



Kopter szerkesztette 2018.06.21 23:43:19-kor.
2018.06.21 22:05:59 (14995.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: kenci @ 2018.06.21. 19:24:37


Japán prospektusból kiderült, hogy 1500cm3 karos lesz az EU-ban. 1.2-rôl szerintem letettek.
2018.06.21 20:25:49 (14994.)
Kopter
(Vác)
Ledenyir!

Kb. egy órája láttam a kék malacod Vácon a főút mellett állt a Posta Parkkal átellenben. Nem tudtam megállni megnézni, de lehet, hogy jobb is, mert a két röfi összeveszett volna egymás mellett (vagy egymásba szeretnek). Ha legközelebb megint látom, megnézem.
2018.06.21 19:24:37 (14993.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.21. 18:39:15


Másik cikkben azt olvastam, hogy 1.5 benzinnel kapjuk és "innentől kezdve" nyomógombos a terepváltó....Szerinted mennyire vannak képben újságíró kartácsaink?
2018.06.21 18:45:43 (14992.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Ledenyir @ 2018.06.21. 18:31:45


És tényleg állványfej :D - de ezzel most nagyon jó ötletet adtál, és nem csak erre, hanem a ’köd’- [valójában kanyar-] lámpa felszereléstől a fényképezésig!...
( és Fiúk, jó harapófogó vagyok? ;)

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.21 18:49:55-kor.
2018.06.21 18:39:15 (14991.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Gabor @ 2018.06.18. 21:56:50


Na végre valami, ami legalább a felépítés ill. a motor-változatok tekintetében tiszta vizet önt a pohárba - eltekintve attól az ’apróságtól’, hogy nem farmotoros :D
És ezek szerint a használhatónak tűnő fejtámlán kívül az egyetlen értelmes változásból - az 1,5-ös szívóból - mi ’’gajdzsinok’’ nem kapunk; a ’’hindiánoknak’’ szánt 1,2-esből pedig nem is biztos, hogy kérnénk.. A turbo-k meg hogy viszonyulnak pl. egy 5000-es dagonya-veretés utáni/közbeni lefulladáshoz?..
( A Kei-osztályról pedig az jut eszembe, amikor a tokyo-i magyar szállásadóm kislánya kérdezte, hogy ha kiköltöznek apuhoz, akkor vihetik-e a macskát? - Nem valószínű, de azt is csak akkor, ha még otthon levágják a farkát :D
És ennek fényében már értem, hogy a sárvédő-szélesítés azért olyan Gypsy kinézetű rajta (akárcsak az eleje és a háta), mert egyfajta ’kiegészítés’..
Japán nick-jének javaslom a JiMNya-t (magyarul a.m. jimNE) avagy ahogy az ősi dákó-románok mondanák: ’’Sic transit gloria Jimny’’

Előzmény: geo @ 2018.06.18. 06:30:50


De lett rajta földtükör és második szivargyújtó, hogy ne mondjuk, miszerint felhasználói igényeket nem vettek figyelembe; meg néhány kapcsoló, amit a váltótól nehéz elérni, hogy lehetőleg ne piszkálja az utas se :D  :/

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.21 18:42:42-kor.
2018.06.21 18:31:45 (14990.)
Ledenyir
(Õrbottyán)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.21. 17:47:37


Szia,
Igen a tető elején egy kábel tartó van.
A tartóról még egy pár kép itt: https://goo.gl/hFVe34
2018.06.21 17:58:10 (14989.)
Hegyjáró
(Bp.)
’’ and now, for something completely different:’’

Az első lökhárítót rögzítő patentokat hogy kell kipattintani úgy, hogy vissza is tudjam tenni? (mobil-csörlő rögzítés folyamatban ;)
ill. van-e ott még valami szívás, amiről érdemes tudnom előre?..

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.21 17:58:29-kor.
2018.06.21 17:47:37 (14988.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Ledenyir @ 2018.06.19. 13:50:51


Köszönöm!...
Hát előre nem egy egyszerű szemet csavaroztál fel: kis fényképállvány-fejnek is elmenne ;) s ez a motorháztetőre van rögzítve? (esetleg erről még egy képet..?)
S ahogy elképzelem, a drót a tető elejére egy szakaszon felfekszik, és azért ragasztottál valami anyagot oda, ugye?

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.21 17:52:54-kor.
2018.06.21 13:28:51 (14987.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Zoyi83 @ 2018.06.21. 12:05:35


Vagy elviszed egy hivatalos szerelő állomásra, ahol megcsinálják , kapsz számlát stb. Vagy ha van jó szerelőd , akkor hozzá. Ők nagy kedvezményeket kapnak, de nem biztos, hogy neked is kedvegményes lesz az ár. Meg attól függ, hogy kompletten akarod cserélni a vezérlést vagy csak ezt-azt.
2018.06.21 13:19:58 (14986.)
Zoyi83
(Hatvan)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.06.21. 11:40:58


Van ötleted beszerzési forrásra?
2018.06.21 12:05:35 (14985.)
Zoyi83
(Hatvan)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.06.21. 11:40:58


Van ötleted beszerzési forrásra?
2018.06.21 11:40:58 (14984.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Zoyi83 @ 2018.06.21. 10:31:00


Ha teheted eredeti japán cuccokat rakas bele.
2018.06.21 10:31:00 (14983.)
Zoyi83
(Hatvan)
Sziasztok!
Időszerű lesz a vezérlés cserém. 99-es a kicsike.
Tud valaki valami tippet hozzá?
2018.06.19 22:32:05 (14982.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: Ledenyir @ 2018.06.19. 15:02:26


Köszönöm!
Azt hittem, hogy nagyobb...tele van a kerékjárat.
2018.06.19 15:02:26 (14981.)
Ledenyir
(Õrbottyán)

Előzmény: difipeti @ 2018.06.18. 18:15:21


Szia, Kumho KL70 215/75R15 gumik vannak rajta.
2018.06.19 13:50:51 (14980.)
Ledenyir
(Õrbottyán)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.18. 16:24:00


Szia,
Itt a képek:
http://www.jimny.hu/image/f/69555.jpg
http://www.jimny.hu/image/f/69556.jpg
2018.06.18 21:56:50 (14979.)
Gabor
(Budapest)
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/06/18/bemutattak_az_uj_suzuki_terepjarot/
2018.06.18 18:15:21 (14978.)
difipeti
(Gergelyiugornya)
Ledenyir!

Mekkorák azok a gumik?
Jól néz ki...
2018.06.18 16:24:00 (14977.)
Hegyjáró
(Bp.)
Ledenyír,
A gallyterelő drótok bekötési pontjairól tudnál közelképeket?
Előre is kössz’!..
2018.06.18 11:39:49 (14976.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2018.06.18. 06:30:50


Hát ez az! - dee ’’Hová vezetne ez?..’’ (Henry, Rang Mylord :)
még arra az eredményre, hogy a ’’margecingesek’’ menjenek ... mondjuk inkább vérmedvéket győzködni a Regátba, növényevésről..

Előzmény: Tobzos @ 2018.06.18. 08:06:07


Hát igen: ez legalább még ... (’’végül is Lenin le is lövethette volna a fiúkat, de inkább visszaadta a labdájukat’’ - talán Boncz?)
De az országúti képességéből csak elvettek, hogy jobban fogyjon a több is..

( Ma éjjel azt tervezem álmodni, hogy az öreg Micsió szelleme visszatér és ’’lekaratéjozza’’ a felső vezetést, amint koktélt szürcsölgetnek valami ’’megdug-lak’’-ban a Kúr..ill-szigeteken :D

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.18 11:46:54-kor.
2018.06.18 08:06:07 (14975.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.18. 00:21:15


Igen, biztos lehetett volna olyat csinálni, ami bevisz egy szalonba és hagyom magam elcsábítani. Ez sajnos nem olyan lett. A "régi" Jimnyre kellemes ránézni, férfiakat, nőket egyaránt magával ragad. Az új nem ilyen lett, de nézzük a pozitív oldalát: továbbra is igazi terepjáró maradt.
2018.06.18 06:30:50 (14974.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.18. 00:21:15


A régi formájú Jimny-k gyártásával már leálltak. Jelenleg a gyárak átszerelését végzik az új gyártósorra. Ahol már befejezték ott már folyik a gyártás. Gondolom Te sem feltételezted, hogy az elmúlt néhány hónappan kiszivárgott fotókon ugyanazt az öt autó láttad... :D A nemzetközi Jimny fórumokon (több tízesres tagszámmú) akadnak olyan személyek, akik igen közel vannak a tüzhöz. Onnan származó légi fotót láttam kb. egy hónapja, amin több száz már elkészült autót látni egymás mellett, a szállításra várva.

Ami a tervezést illeti, szerintem (de ezt már írtam korábban is) a Jimny tervezöi kifogytak az ötletekböl, vagy csak lusták gondolkodni. A Samuból viszakacsintó ronda müszerfal, a hátsó dobfék, az elsö vákumos agykapcsoló mind ezt sugallja. Az biztos, hogy nagy ívben sz@rnak a világpiaci igényekre, de a helyükben én biztosan a fórumtagok ötletei, módosításai mentén indultam volna el. Jó példa lett volna számukra a sok aftermarket offroad kiegészítök gyári felhasználása, hiszen ezek a felhasználók által kifejlesztett módosítások az autót jobbá teszik az offródos körökben (és más cégek ezen gazdagodnak is, szóval a Suzuki sem járna rosszúl). Ettõl ez az új még szuper kis járgány lesz, minden hibájával együtt szerintem.
2018.06.18 00:21:15 (14973.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Tobzos @ 2018.06.17. 23:49:51

Én már tavaly óta ilyennel járok, mert ’’mi már tavaly jobban éltünk, mint az idén!’’ :D  :/

Előzmény: Tobzos @ 2018.06.17. 23:48:15

Jól érzem, hogyha tetszene, szívesen visszatérnél ’’A Rendbe’’? ;)

De ez a köd, ami még mindig körbeveszi - ahhoz képest, hogy elvileg már gyártósoron kell lennie - szerintem csak tovább komolytalanítja a típust; ha pedig mindez szándékos - margecing? - akkor még inkább... (Öreg Suzuki forog a sírjában..)

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.18 00:24:04-kor.
2018.06.17 23:49:51 (14972.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)
Mondjuk a tetőperem és a közel 4%-kal nagyobb átmérőjű kerék pozitív.
2018.06.17 23:48:15 (14971.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)
Kicsit olyan lett ez az új Jimny, mint egy bazári módon ráncfelvarrott Samurai. Hátha élőben jobb lesz...
2018.06.17 23:39:13 (14970.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Kopter @ 2018.06.17. 22:32:19


1,x cm-t emel a kerék (x<5), ám felfelé kerekítettek :D
De ez már kezd átmenni olyasmibe, mintha a Hold túlsó oldaláról találgatnánk; s kezdek úgy lenni vele, mint ’’szkeptikus’’ az UFO-kkal: amíg nem látok egyet személyesen, már semmit sem hiszek el :)
Ami elgondolkodtató, hogy a Maruti Gypsy kiváltása is célja az új gyártmánynak - és az másfél mrd-os piac! -, mert ez sokminden korcsosodást megmagyarázna..

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.17 23:42:06-kor.
2018.06.17 22:32:19 (14969.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: geo @ 2018.06.17. 22:10:06


Itt, ebben: 3:07 -nél 210 mm-t írnak, a mostanié (mienk) 190 mm a diffiház aljánál. Jó, én nem veszem ezt halál komolyan, mert egy ilyen videóban azt ír mindenki amit tud, vél, hisz, akar. Csak mint észrevétel dobtam be ide a közösbe.
2018.06.17 22:10:06 (14968.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Kopter @ 2018.06.17. 21:40:16


Hol olvastad, hogy magasabban lesz a hasa?
2018.06.17 21:40:16 (14967.)
Kopter
(Vác)
Én meg azt nem értem, hogy az új Jimny hasmagassága mitől lesz magasabb, ha ugyanaz a kerék külső átmérője (vagy éppen kisebb), mint a mostani Jimnyn. Kisebb az újon a diffiház? Vagy máshol mérik az újon a hasmagasságot?
2018.06.17 20:59:57 (14966.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.17. 18:26:26


Japánul is megy, persze...bár a héberrel még küzdök kicsit.
Csak rá kell nagyítani az alábbi képre és kibogarászni az európai szemnek is felfogható karaktereket a sok krix-krax közül.
http://www.team-bhp.com/forum/attachments/international-automotive-scene/1772133d1529148694-new-suzuki-jimny-2018-dfynbknu8aau6a.jpg

geo szerkesztette 2018.06.17 21:03:06-kor.
2018.06.17 20:42:09 (14965.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.17. 18:26:26



http://www.team-bhp.com/forum/attachments/international-automotive-scene/1772133d1529148694-new-suzuki-jimny-2018-dfynbknu8aau6a.jpg
2018.06.17 18:26:26 (14964.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2018.06.17. 18:12:38


( Most ezt tényleg a japánból olvastad ki? :-o
Nadevárjunkcsak: a japán a mienkénél is keskenyebb - az már tényleg origami, szerintem már nekik is - vagy a világpiaci lett szélesebb?
És végre az első pozitívum: 1500-ös motor - vagyis nem 1200?.. egyre homályosabb...
( Jaa, nem: most látom a legújabb képedről, hogy voltál valami szalonban is(?)
A kapcsolók között a 3. - a többit nem tudom kivenni - lejtmenet segítő? Mondjuk a kép alapján igen szar helyen vannak: túl lent, a váltókar ’mögött’..

Előzmény: geo @ 2018.06.17. 18:20:47


Szatuna, ’’ha mondom, segít a gondon!’’ (H.G.Wells) - ld. képeim!

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.17 18:31:39-kor.
2018.06.17 18:20:47 (14963.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.17. 12:24:28


Én a tetöperemet nagyon hiányolom az enyémröl. Nem a csomagtartó miatt, hanem mert esöben eresz csatornaként fogná vissza a lecsorgó vizet. Most meg ami összegyúlik és arra folyna le, az mind le is tud folyni. Pont a karomra, mikor leeresztem az ablakot..
2018.06.17 18:15:58 (14962.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.17. 12:52:52


Hát...sokáig érte az esö oszt kihajtott! :D Közvetlenül az alvázra vannak rögzítve a vonószemek. Elöl-hátul 2-2db.
2018.06.17 18:12:38 (14961.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.17. 12:24:28


Kétféle méretü motorral és kerékkel gyártják. Keskeny kasztni, kis 660cm3 motor kissebb kerékkel a Japán piacra. Széles verzió 1500cm3 motor 195/80R15 a világpiacra.
2018.06.17 12:52:52 (14960.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2018.06.14. 13:27:53


Amit elfelejtettem még megkérdezni az új képeidről: azok a hátsó vonószemek honnan-hogyan nőttek ki? ;)