Jimny



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2017.10.13 12:53:20 (13751.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.13. 12:01:36


Szerintem se.
2017.10.13 14:23:29 (13752.)
M. Zoltán
(Budapest)
Sziasztok, tetõboxból (330-350 liter) van olyan típus, ami bevált, nem fütyül, van némi tartása? Simán a tetõsínre kereszttartóval tervezem.

Két fajtát néztem eddig

https://www.1tetobox.hu/tetobox-md5-a_szallitas-ingyenes-130x90x39cm/fekete

vagy

http://www.herbalyauto.hu/termek/thule-touring-100-tetobox-titan.html

Az olcsóbbat próbáltam, 70-80 körül elkezd fütyülni, nem borzasztó, de nem hallgatnám hosszan. A Thule dobozt még nem próbáltam, de ha van valakinek kedvezõ tapasztalata, szívesen venném.
2017.10.13 14:26:35 (13753.)
4x4zsolt
(Érd)
Homasita:http://www.homasita.hu/categories/113
2017.10.13 20:13:04 (13754.)
Barna
(Baja)

Előzmény: M. Zoltán @ 2017.10.13. 14:23:29


Nagybátyámék tíz éve Thulét használnak. A doboz az nem fütyül, de a kereszttartó, amire ráteszik, kompenzálja. Qa hangos... :D
2017.10.13 20:35:02 (13755.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: M. Zoltán @ 2017.10.13. 14:23:29


Soha nem a doboz kelti a hangot, hanem a keresztrúd, ami a dobozt hordja...
2017.10.13 20:53:27 (13756.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: geo @ 2017.10.13. 20:35:02


A keresztrúd fütyülését már megoldottam, legalábbis a Wagon R-en nem fütyült. Az alul végigfutó nútba átlátszó mûanyag csövet fûztem, így megszûnt a légrés. Aztán lehet, hogy a Jimnynél másként éri a szél, majd tesztelem doboz nélkül is. Ilyen Hakr doboz van a szomszéd utcában egy Polo-n, leimádkozom róla egy kõrre.
2017.10.14 00:00:01 (13757.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.12. 16:40:43


És tudod mi a különbség ideális eset és a gyakorlat között? - ideális esetben semmi...
Pl. Erdélyben a mai napig, országúton is könnyen kapsz defektet (nekem kb. minden X. utamon 'sikerült', ahol X<10), ui. még mindig sok a lovaskocsi (máskülönben szerencsére!), és abból hullik minden: a facsavartól a patkószegig... Igaz, szinte minden sarkon van egy "Vulcanizare" is, de 1. általában lassan eresztõst kapsz, amit csak akkor veszel észre, mikor már kiértél a hegyre vagy 1/b) a lakott területrõl; 2. arra a "mûhelyre", ahol épp "kárimkodsz", nem biztos, hogy jó rábízni egy 25eFt-os gumit (amire máskülönben fél évet vártál..) 3. és különben is: haladni kellene, nem román nyelvleckézni, mert még Y óra hazáig (Y>10), és a havas, kanyargós hegyi fõúton azért mégse felemás kerékkel - na erre kell az azonos pót..

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.14 00:04:28-kor.
2017.10.14 00:06:24 (13758.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2017.10.13. 20:35:02


Így van: a keresztrúdnak IS áramvonalazottnak kell lennie!
2017.10.14 00:30:17 (13759.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.13. 12:01:36


Egyértelmûen nem: az USÁ-ban általában ki sem enged szállni a kocsiból - ha pedig fektet, azt már pisztollyal, és mindenkit; és úgy ill. ahhoz lép elõször bilincselni, hogy közben a többit is szemmel tarthassa. Olyan ostobaságot pedig biztos nem csinál, hogy járó motornál nézzen a tetõ alá, miközben valaki bent ül a gáz mögött...
( Másrészt viszont csak akkor állíthat meg, ha szabálytalanságot vagy más gyanúsat észlelt; szóval nincs közúti ellenõrzés ok ill. bûnüldözési ok nélkül. Legalábbis a fed. "terrorism" elõtt így volt..)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.10.12. 21:52:14


Hát ööö... vagy inkább ööõõÕÕõõõ... én csak egy határozottabbra gondoltam a gyári babakocsi-tülöknél; meg amivel azért "rálegyezni" is lehet, pl. a rajtrácsra ragadt telefonálóra..
( A kormányra kötésnél pedig arra gondoltam, hogy ha esetleg több kapcsoló érzékeli a dudanyomást, pl. a két szélén, lehet-e vajon a kapcsolókra eltérõ dolgot kötni? Vagy az airbag környékén ne nagyon birizgáljak? :)

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.14 00:35:55-kor.
2017.10.14 09:37:06 (13760.)
4x4zsolt
(Érd)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.14. 00:30:17


Ha csak nevelési célzattal szeretnél hangképzõ berendezést üzemeltetni, a gyári pilicka helyett, akkor ezt a típust ajánlom:
http://www.ebay.com/itm/17Inch-150DB-Car-Boat-Truck-Train-Trumpet-Air-Horn-Compressor-Super-Loud-12V/132333022336?rt=nc&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D41376%26meid%3Db1f8c147b8794225b4997b06030918e7%26pid%3D100005%26rk%3D5%26rkt%3D6%26sd%3D401386504111&_trksid=p2047675.c100005.m1851
2017.10.14 10:57:25 (13761.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.10.14. 09:37:06


Európában ezek valószínû szabályellenesek, ha személyautóból üzemelteted õket. Személyautóba beszerelve, biztos van rá valami rendelet, hogy milyen hangos lehet, pl. este lakó övezetben nem használnám, szóval csak óvatosan!
2017.10.14 19:01:41 (13762.)
4x4zsolt
(Érd)

Előzmény: geo @ 2017.10.14. 10:57:25


A KRESZ ide vonatkozó szabálya szerint a kürtnek legfeljebb 112 dB, de legalább 93 dB hangnyomást kell produkálnia. Álló motor mellett is mûködnie kell és a hangjának folyamatos, egyenletes hangmagasságúnak és erõsségûnek kell lennie. Ez a kínai csoda csak reklámozva 150 dB. Valóságban jó lenne, ha legalább a megengedett 112 dB-t elérné. A gyári meg sem közelíti a 93dB-t :) Én sem nyomom éjjel nappal, csak ha nagyon indokolt. Akkor viszont hallja meg az ellenfél.

4x4zsolt szerkesztette 2017.10.14 19:03:39-kor.
2017.10.15 10:39:18 (13763.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.10.14. 09:37:06


De ez még mindig az az Andrássy úti kerékpáros-elfújó, nem?
( Én a korlátolt farokfedõire még a gyárival se merek rálegyezni, csak ha már elhúzóban vagyok mellette - amit leggyakrabban sajnos azért kell, mert nincs még hátsó helyzetjelzõje sem, és naplemente után mégsem teker le a párhuzamos kerékpárútra... Ugyanakkor tudod hány ilyennek van head-cam-je, amivel kedvenc kedvtelése az esti hazatérés után a jelentgetés? - és amin a saját kötelezõ felszereléseinek a hiánya persze nem látszik.. És mondom ezt 30+ év kerékpározás után.)
A nevelõ célzatú hangképzõ az ökörkürt lenne; a gyári helyett csak egy tekintélyes hangút szeretnék, ami átmegy a vizsgán is, ugyanakkor lehet vele udvariasan "köhinteni" is egyet.

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.15 10:43:49-kor.
2017.10.16 09:47:04 (13764.)
Lord
(Hajmáskér)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.12. 14:40:03


Köszi a sztorit. Kemény...
2017.10.16 10:01:41 (13765.)
Lord
(Hajmáskér)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.12. 15:38:20


Igen, igen. A Grabber AT3 az megkapta a téli minõsítést. Nekem az tetszett a legjobban, az hasonlít a leginkább a BF Goodrich All Terrainjára. Azért lett Matador, mert vagy decemberre, vagy január végére tudták a gumisok ígérni. A Matadort meg 3 napon belül. Na meg egy kicsit oldóbb is.

Somogy lassan, de színesedik.Hajnalonként szép a táj a ködben átszûrõdõ fénypászmákkal! :) Gurulhatunk valamikor. :)
2017.10.16 10:07:27 (13766.)
Lord
(Hajmáskér)
1 hét az új gumikkal, terepen is tesztelve:
-Közúton:csendes, csendesebb mint gondoltam. Szuperül tapad az aszfaltra. Eddig olyan érzésem volt ha valami kõkemény bakelit vackon gurultam volna... Meg csak azért tudtam állni, mert nem kellett sose hirtelen... :D :D :D Na mostmár ez a gumi azért fog is....
-Terepen: száraz a táj, most nincs kihívás. De szépen megy, kisebb pocsolyák azért akadnak, szántások, tarlók pipa. 4 kereket még nem kellett kapcsolnom. (A szétkopott régivel,ugyanilyen idõszakban többször is!) Majd ha lesz komolyabb esõ, akkor derülnek ki majd a dolgok.

Lord szerkesztette 2017.10.16 10:08:57-kor.
2017.10.16 18:25:18 (13767.)
yano6ard
(Szekszárd)

Előzmény: Lord @ 2017.10.16. 10:07:27


Nem szoktam beleszólni a nagy márkamagasztaló/degradáló vitákba, de néhány túrát lenyomtam Matador Izzarda gumikkal. Igaz, hogy nem M/T, de az autóm vonószemérõl nem kopott le a festék. A sár sem sokszor.

2017.10.16 19:04:23 (13768.)
kjoci
(Miskolc)
Üdv mindenkinek. Ma reggel ellopták az m3 kisbagi pihenõben az összes iratom és kulcsom. Közte a jimny forgalmi.törzskönyv és kulcs./a kocsi megvan otthon Ha valakinek esetleg kínálnak ilyesmiket eladásra kérem jelezze nekem. Köszönöm.
2017.10.16 20:50:47 (13769.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: kjoci @ 2017.10.16. 19:04:23


A lakásét-házét is? - ha volt az iratok között lakcím adat (és ez valószínû: forgalmi, lakcím-kártya, stb.) akkor mielõbbi zárcsere mindenhol, aminek a kulcsát vitték, és addig is õrgárda(!), ti. a kulccsal behatolás ... és a kocsit se otthon tartsd (akár szomszédnál), különben lopás helyett csak jogosulatlan használat lesz; ill. ha szabálytalanságot vagy bûncselekményt követnek el vele, ... Gondolom, feljelentést tettél azonnal(?) Továbbá bank- és mindenféle kártyákat (bözske, csúnya, stb. is) letiltani; rendõri jegyzõkönyvvel mellékelve, hogy mikortól nem Te használtad (mert máskülönben a bankot rohadtul nem érdekli..)
Mondjuk ezek a legrosszabb forgatókönyvek, mert az ilyesmik elsõsorban k.p.-re, meg nagyobb értékû laposságokra mennek, csak nem helyben válogatják le; de ki tudja, hogy a többit nem adják-e el, hogy majd mások késõbb ...
Ja, és ügyvéd kérje ki a felvételeket - pihenõben kell lenniük! ha nem, akkor az egy újabb ügy, hiszen a pályahasználatért fizetünk! - mert a rend[szer] õrei nem feltétlen érdekeltek és tüsténkednek ez ügyben, sõt ...
( Baráti körben elõfordult, hogy a cserbenhagyásos gázoló, amikor a lelkiismeretes kisrendõrök elkezdték üldözni, még megvolt felvételen is, ám a vizsgálati eljárásra már "nem õrzõdött meg", és pl. a rehab. kezelést - mert a felelõsséget így nem tudták bizonyítani - fizethette a család...)
Ja, és ha valaki kínálja meg- vagy visszavételre, semmi magánakció, mert még a bûnrészesség kifacsart gyanúja is felmerülhet..

Az ellopott Jimny-kulcs hatástalanítása ill. pótlása viszont szívás, mert immo' chip IS van benne, s a gyújtás oldali átprogramozása ... (legalábbis nekem ilyesmit magyaráztak egy márkaszervizben, amikor a vétel után kulcsokat akartam cserélni).

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.16 20:55:07-kor.
2017.10.16 21:18:41 (13770.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Lord @ 2017.10.16. 10:01:41


Nos igen: az én rendelésem még április-májusra kellett volna megjöjjön, s még most sem teljesült (és ebben nem a gumis volt a ludas, hanem a mo.-i forgalmazója ... khmm, "õszintétlen", akárcsak egy utolsó tróger); és végül úgy jutottam hozzá egyetlen 4 db-os készlethez - már a nyár közepén, és pót reménye nélkül -, hogy egy miskolci gumis egy német raktárból tudott hozatni...
( Ezért kérdeztem ezt a Csevegõben:

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.16. 11:10:28



Hegyjáró szerkesztette 2017.10.16 21:21:40-kor.
2017.10.16 21:28:10 (13771.)
kjoci
(Miskolc)
A kocsi máshol van a zárak kicserélve azonnal. Minden letiltva rendõrségi dolgok lerendezve. Engem is a kocsikulcs zavar a legjobban. Egy vagyon lesz.

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.16. 20:50:47


2017.10.16 21:46:29 (13772.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: kjoci @ 2017.10.16. 21:28:10


Helyes! - és akkor lendületbõl kéresd le a felvételeket is: ne bízz a rend[szer]õrségi eljárás "hibátlanságában". (Ha jól emlékszem, ezt csak ügyvéd teheti, Te nem.) Ezek általában csak pár napig tárolódnak, és jogszabály szerint legfeljebb 30 napig lehet, ha senki sem jelez pl. ilyen okot. Ha üzemképtelen volt, az szerintem jogi eset, akár kártérítési igénnyel, hiszen ez is egyfajta biztosítatlansága egy fizetõs szolgáltatásnak, mintha egy tehén ment volna keresztül a pályán.

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.16 21:52:00-kor.
2017.10.17 07:21:05 (13773.)
Zoyi83
(Hatvan)
A mûanyag ívek mögötti gumi tömítést hol lehet kapni?
Van valami speciális neve?
2017.10.17 13:59:05 (13774.)
Lord
(Hajmáskér)

Előzmény: yano6ard @ 2017.10.16. 18:25:18


:)
2017.10.17 17:09:06 (13775.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: Zoyi83 @ 2017.10.17. 07:21:05


Hát az engem is érdekelne, de szerintem nem egy keresett darab.
2017.10.17 17:28:06 (13776.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: Zoyi83 @ 2017.10.17. 07:21:05


Ha nem ment szét,akkor kétoldalas ragasztóval vissza lehet rakni.
2017.10.18 09:03:03 (13777.)
P.Misi
(Nsipek)
tudja valaki hogy mi kylonbseg van a ketto kozott? 4x4 vary AVM?
http://www.jimnybits.com/jimny/drivetrain/jimny-free-wheel-hubs.html
2017.10.18 09:08:04 (13778.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: P.Misi @ 2017.10.18. 09:03:03


Az ára!
2017.10.18 09:12:03 (13779.)
P.Misi
(Nsipek)

Előzmény: geo @ 2017.10.18. 09:08:04


Tehat csak a brand name mas?


P.Misi szerkesztette 2017.10.18 09:12:20-kor.
2017.10.18 09:14:40 (13780.)
Zoyi83
(Hatvan)

Előzmény: Gee @ 2017.10.17. 17:28:06


Le akarom rücsizni a mûanyag elemeket körbe.
Azon agyalok, hogy leszedjem e õket, (egyáltalán hogy kell leszedni???)
vagy a helyén legyen fújva... a bal hátsó sárvédõ ívnél lévõ gumi sérült. így vettem. Azt cserélném. De minden ötletre nyitott vagyok. :)
2017.10.18 09:16:41 (13781.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: P.Misi @ 2017.10.18. 09:12:03


Szerintem igen. Az AVM brazil márka. A noname verziót is valószínû ott készítik vagy kínában. De ez csak pár fémdarab, szóval mindegy hol gyártják, szerintem.
2017.10.18 09:18:32 (13782.)
papas
(Szeged)
Sziasztok!
Az egyik reggel mentem jimnyvel kb 30 km-et aszfalton, 90-100-as tempóban. Majd leállítottam és délután 5 körül indítottam el.
Ám ekkor az alapjárat 2000en forgott, visító ékszíj hangot adott, de elindultam vissza ezen a 30 kilométeren. Forgalmi okokból meg kellett állnom, az alapjárat ekkor 1000-2000 között ingadozott, de am teljesen normálisan gyorsult, ekkor már ékszíj hangja se volt.
Másnap ismét indítottam, de teljesen normális volt az alapjárata, nem ingadozott és azóta se jelentkezett ez a hiba.
A visító ékszíj hang idõnként volt ezelõtt is, kicseréltem az egyik ékszíjat, de ezekszerint nem azt amelyik visít.
Valakinek van ötlete, hogy mi lehetett a gond?
A motor g13bb.
2017.10.18 10:11:12 (13783.)
papas
(Szeged)

Előzmény: Zoyi83 @ 2017.10.18. 09:14:40


Bolha szerû vmivel van oda pattintva.
Ha leszeded a hátsó mûanyag kárpitot belül, akkor a dobnál látszódik is a pici mûanyag vmi amit ott ki is lehet pöccinteni azt hiszem :)
2017.10.18 10:21:01 (13784.)
sekeres
(Székesfehérvár)

Előzmény: papas @ 2017.10.18. 09:18:32


Generátor csapágy halódik?
2017.10.18 16:04:39 (13785.)
Lóri
(Eger)

Előzmény: Zoyi83 @ 2017.10.18. 09:14:40


Állj elé és csak húzd meg magad felé. A legegyszerûbb az ajtón lévõt levenni. Bolhák tartják. El fog némelyik törni, mikor leveszed. Bárdi-ban lehet kapni. Ha jól emlékszem Vitara cuccok között fogod megtalálni a Bárdi honlapján, de erre már nem emlékszem biztosan.



2017.10.18 18:53:54 (13786.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: Zoyi83 @ 2017.10.18. 09:14:40


Szerintem ne szedd le, rücsizd le a helyén,egyszerûbb kiragasztani mint szivni vele a visszarakásnál.
2017.10.18 20:23:24 (13787.)
sgtbalage
(Budapest )

Előzmény: Gee @ 2017.10.18. 18:53:54


Előzmény: Zoyi83 @ 2017.10.18. 09:14:40


És még a rohadó ajtó, sárvédõ stb látványától is kíméled magad, ha fent marad &#128512;
2017.10.18 20:45:35 (13788.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: sgtbalage @ 2017.10.18. 20:23:24


: o) : o) : o)
2017.10.18 20:48:15 (13789.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: geo @ 2017.10.18. 09:16:41


Az AVM egy elég ismert márka és jó híre van, a noname meg lehet hogy tényleg Kínából van - ebbõl kifolyólag lehet, hogy könnyebben törik, én biztosan nem venném.
2017.10.18 21:20:22 (13790.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: kenci @ 2017.10.18. 20:48:15


Nos, én is az AVM-t vettem, de csak azért, mert abban volt olyan verzió aminek piros a közepe ;)
2017.10.18 22:34:09 (13791.)
Barna
(Baja)

Előzmény: kenci @ 2017.10.18. 20:48:15


Tán' nyuszy vett huszonezres maláj féltengelyzárat, nem panaszkodott még.
De nem biztos, hogy jól emlékszem...

Barna szerkesztette 2017.10.18 22:36:50-kor.
2017.10.18 22:46:29 (13792.)
sgtbalage
(Budapest )

Előzmény: Barna @ 2017.10.18. 22:34:09


Én postával együtt harmincvalamennyiért vettem évekkel ezelõtt, olyat, mint az Avm, csak más felirattal... Teljesen megbízható volt, nem volt vele gondom soha.
2017.10.18 23:06:14 (13793.)
Barna
(Baja)

Előzmény: sgtbalage @ 2017.10.18. 22:46:29


Na, ha a véhat sem tépte szét, az akkor a Jim'-re csak elég. :D

Barna szerkesztette 2017.10.18 23:07:19-kor.
2017.10.19 05:40:47 (13794.)
M. Zoltán
(Budapest)
Sziasztok, a biztonsági öv magasságát lehet valahogy állítani a B oszlopon? (kinézetre olyan)
2017.10.19 07:00:00 (13795.)
Zoyi83
(Hatvan)

Előzmény: Lóri @ 2017.10.18. 16:04:39



Köszi :)
2017.10.19 07:01:52 (13796.)
Zoyi83
(Hatvan)

Előzmény: Gee @ 2017.10.18. 18:53:54


Lehet az lesz.

Előzmény: sgtbalage @ 2017.10.18. 20:23:24


Ebben is van ráció. :D
2017.10.19 17:51:08 (13797.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: geo @ 2017.10.18. 21:20:22


Csodálkoztam volna, ha a gyengébbiket veszed! : o) : o)
2017.10.21 09:52:07 (13798.)
Sparrow77
Sziasztok!
Eladó sorba került szeretett autonk!
2003.04. Havi
144.600km-rel
Folyamatosan szervizelt:
2015. Alvázvédelem
2016.okt. komplett valto, differencial olaj cserék, uj ékszijak, generátor, akkumulátor
2017. Komplett elsö- hatso fék, fékdob szabályozás, hatso kardán tengely, Klima tisztitas, komplett uj nyári gumik alufelnin, komplett uj téli gumik alufelnin
Sony bloototh radio távirányitoval, a oszlopba épitett magas sugarzokkal plusz alul a gyári helyén kétutas hangszoroval
Az autot Ausztriában használjuk (itt is van!), még be van jelentve 2018.04.-ig +4 honapig van forgalmi engedélye.
Vonóhorog is van rajta
Nagyon megkímélt állapotú, hobby célra használtuk második autónk! Télen oriasi segítség ahavas utakon itt a hegyekben! ;-)
Képeket azonnal küldök, vagy privátban, vagy ha megtalálom a módját annak, hogy ide felrakjam.
Addig is küldök egy linket ahol eddig fent van itt Ausztriában!
https://mobile.willhaben.at/gebrauchtwagen/auto/suzuki-jimny-223043096/?sid=1508568279952
Az ár Magyarországra 5.500 Euro és haza is viszem természetesen, ha komoly érdeklödöröl van szó!
Üdv.
Jenei Sándor
2017.10.24 17:30:17 (13799.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Barna @ 2017.10.18. 22:34:09


Aha, az Aisin koppintása van kínai verzióban viszonylag olcsón, semmi baj nincs vele.


Előzmény: M. Zoltán @ 2017.10.19. 05:40:47


Húzd ki a pöcköt!
2017.10.24 19:38:45 (13800.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.24. 17:30:17


Asszem rájöttem, miért tûnt láma kérdésnek a biztonsági övvel kapcsolatos érdeklõdésem. Ahogy a képeket elnézem, a korábbi Jimny változatokban gombbal állítható volt a magassága a biztonsági övnek, a jelenleg futó modellnek meg nincs ilyen gombja, sõt letekertem az övet rögzítõ csavart, az anya a kaszniba bele van hegesztve. A függõleges vájat a belsõ kárpiton ki van képezve, van benne mûanyag takaró lemez, ha fel-le mozgatható lenne, még mozogna is, de ebben oda van ragasztva (gondolom, mert nem mozog).