Jimny



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2016.05.22 20:23:44 (11351.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: kenci @ 2016.05.22. 20:20:56


Gyenge 1 bar környéke járt az eszemben nekem is.
Valóban jó mulatság lenne kereket cserélni a bokáig érõ sárban.
2016.05.22 20:41:50 (11352.)
FBence

Előzmény: osvath14 @ 2016.05.22. 20:23:44


Nekem babodon tele ment sárral :D DDDD 1,1 bárnál. Hazaértem mostam akkor levettem a kerekeket és hallottam hogy zörög benne valami. Elvittem gumishoz úgy egy deci ilyen apró golyócska volt benne agyagból. :D De jól belement mert a nyomás csak 2 tizeddel volt alacsonyabb mint a többiben.
2016.05.22 20:50:38 (11353.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: FBence @ 2016.05.22. 20:41:50


Na, ilyesmire nem vágyom. :) Legjobb megoldás ezek szerint számomra még mindig az óvatosság. Ha már MT-gumit nem akarok.
2016.05.22 20:51:42 (11354.)
FBence

Előzmény: osvath14 @ 2016.05.22. 20:50:38


csörlõ ;)
2016.05.22 20:56:19 (11355.)
kenci
(Bükkzsérc)
Feltéve , ha van mihez kötni..... : o)
2016.05.23 07:24:15 (11356.)
Baa-Lee
Sziasztok! Jó állapotú Jimnyt keresek. Budapest. esetleg csere az apróhirdetésben meghirdetett samuraira.
2016.05.23 19:08:52 (11357.)
tommyv
Sziasztok! A jimnyben hogy kellene mûködni az ajtó mechanikának? Magától nyílik szakaszosan, mint általában az autóknál? Mert nekem, ha lejtõn, vagy féloldalasan állok meg, alig nyitható, csak leng mint egy budiajtó.. :D Úgy látom van benne szakaszfék, de az enyémben nem sokat csinál, és még nem találkoztam másik jimnyvel, hogy megnézzem, abban is ilyen e.
2016.05.23 19:51:20 (11358.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: tommyv @ 2016.05.23. 19:08:52


Nekem is ugyanilyen. Minimális dõlésnél rácsukódik az emberre.
2016.05.23 20:27:29 (11359.)
csubi8
sziasztok, a kocsit most vettük nemrég és ha nem haraxotok lesz egy csomó "buta" kérdésem. elolvastam a gumis topikot, de nem kaptam választ arra, hogy az én gumim akkor most melyik kategóriába tartozik.

mind a négy keréken Cooper Discoverer M+S2 kerék van.
http://www.coopertire.co.uk/tyres/high-performance-4x4-suv/winter/discoverer-m-s2

ennek semmi köze a terepezéshez? (azaz sima asztfalt gumi?) nyári, vagy téli egyáltalán? KÖSZI! :)
2016.05.23 20:33:26 (11360.)
Lóri
(Eger)

Előzmény: csubi8 @ 2016.05.23. 20:27:29


M+S = Mud and Snow
Ránézésre a tied inkább Snow.
2016.05.23 20:34:40 (11361.)
ndee
(bp)
M+S el jelölik a téli gumikat, esetenként a 4 évszakos gumikat is. Amit küldtél linket azon még egyértelmûen a hópehely is rajta van, tehát az egy téli gumi.

Előzmény: csubi8 @ 2016.05.23. 20:27:29


Terephez semmi köze :-)
2016.05.23 21:17:57 (11362.)
fifi
(Szarvas)

Előzmény: csubi8 @ 2016.05.23. 20:27:29



téli...

nagy eredményeket ne akarj elérni vele.
2016.05.24 07:34:51 (11363.)
styan
(Gyöngyös-Mátra)
Sziasztok!

Segítséget kérnék azoktól, aki vett anno a jimnybitsrõl procomp-os kormány lengés csillapítót! Tudna feltenni képet a felszerelésrõl?! Nagyon megköszönném, az enyém sehogyan sem akar elférni a hozzá adott felfogató elemekkel.
Emlékeim szerint valaki rakott fel egy képet - azon a vonószemet kellett flexelni. Az enyémen a vonószem pont az ellentétes oldalon van és az nem zavar be a dologba. Egyszerûen csak a keresztrúd túl közel van a munkahengerhez.

Thx!
2016.05.24 09:19:37 (11364.)
mipo
(Bonyhád)

Előzmény: styan @ 2016.05.24. 07:34:51


TommyV képei között megtalálod.....
2016.05.24 11:59:13 (11365.)
tommyv

Előzmény: styan @ 2016.05.24. 07:34:51


Nekem is az ellentétes oldalon volt(Szembõl nézve a baloldal) Mivel ezeket szerintem jobb kormányos autókhoz tervezték, mert a jimnybits angliai. Szóval 1 centit flexelni kellett a vonószem tövébõl, mindenrõl találsz képet a galériámban. Egyébként full gyári autóra nem ajánlom, vagy nekem rakták fel rosszul, vagy ez a jobb-bal dolog zavar be, de rámegyek egy fekvõrendõrre, és ha beleng a felfüggesztés, egybõl koppan a rezgéscsillapító valamihez.. de tény, hogy sokkal szuperebb vele a kormányzás. + még kiegészítésképp, a fülekbõl is kellett vágni 1-1 centit, és a kitartó mûanyagbakokból is fûrészelni vagy felet, hogy normálisan össze lehessen rakni. Várom a te tapasztalataidat is!

tommyv szerkesztette 2016.05.24 12:01:38-kor.
2016.05.24 12:20:16 (11366.)
styan
(Gyöngyös-Mátra)

Előzmény: tommyv @ 2016.05.24. 11:59:13



Köszi a választ! Megnézzük a héten mi is mit lehet kihozni belõle :)
2016.05.24 12:39:48 (11367.)
ndee
(bp)
Szerintetek jó a jimnynek a 75W-140 -s difiolaj? a könyv 80w-90 t javall.
2016.05.24 15:46:38 (11368.)
Peti
Sziasztok! Valaki vett mostanában fûtõradiátort jimnybe?
2016.05.24 19:57:10 (11369.)
szucsbalazs88
Sziasztok! Nincs esetleg valakinek eladó anyósülés felõli Ablakemelõ motorja 2007-es Jimnyhez? Köszonom
2016.05.24 20:49:18 (11370.)
csubi8
Ki egyébként a Jimny.hu oldalnak a rendszergazdája?

Ajánlanék a Letöltésekhez néhány PDF-et (nekem is megvan), mint pl.
- Jimny szervízkönyv (angol)
- Jimny (2010) felhasználói kézikönyv (angol)
- vagy Sidekick/Vitara (1995) felhasználói kézikönyv.

Szerintem hasznos lenne kitenni.
2016.05.24 21:18:34 (11371.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: csubi8 @ 2016.05.24. 20:49:18


Úgy emlékszem korábban volt errõl itt valamikor már szó. Lényeg a lényeg nem szabad csak úgy feltenni ide õket.
2016.05.25 06:16:47 (11372.)
csubi8

Előzmény: osvath14 @ 2016.05.24. 21:18:34



Persze vágom én. Azért kérdeztem, hogy mi ennek a menete, mert lehet hogy többeket érdekelne és szerintem érdemes lenne megosztani.

Én például sehol sem találok a kabrió Jimnyhez leírást (a tetõ miatt), pedig nagyon jó lenne. Pont ezért eddig nem is próbálkoztam a Hardtop leszedésével.
2016.05.25 06:20:19 (11373.)
tga.zoltan
(Debrecen)
Sziasztok!
Szvsz nagyon jó ötlet, németorsz&#224;gi az autóm, és pl. nincs meg magyarul a kiskönyve.
2016.05.25 11:55:39 (11374.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: csubi8 @ 2016.05.25. 06:16:47


Pedig semmi ördöngõsség nincs benne. Adja magát :)
2016.05.25 12:13:10 (11375.)
Peti

Előzmény: Peti @ 2016.05.24. 15:46:38


Az egyik suzuki márkakereskedésben 20% kedvezménnyel 60000 Ft-ot mondtak csak az alkatrészre! Létezhet utángyártott vagy esetleg valami mással helyettesíthetõ?
2016.05.25 13:08:52 (11376.)
Lóri
(Eger)

Előzmény: Peti @ 2016.05.25. 12:13:10


Szerintem elég ritkán romlik el, azért nem kapsz választ.
A tiéddel mi lett?
2016.05.25 14:15:14 (11377.)
Zoyi83
(Hatvan)
Sziasztok még mindig autót keresgélek.
Tudtok olyan évjáratról ami jobb mint a többi, vagy pont rosszabb? Melyiket érdemesebb venni a régebbi botosat, vagy az újabb gombosat? Ez az én dilemmám.
2016.05.25 15:02:13 (11378.)
ndee
(bp)
Minél fiatalabb egy autó mondhatni annál jobb, persze a legfontosabb az elõélete. Ki használta mire és legfõképpen hogyan szervizelte? Motort tekintve jobb a DOHC-s láncos motor. A hajtáslánc szinte ugyanaz, 4 kerék kapcsolás a legfõbb különbség. A vákuumos több hibalehetõséget enged, de ha azzal problémád lenne ki tudod cserélni kézi kapcsolású agyra-rgo szerintem nem kell attól félned.

Előzmény: Zoyi83 @ 2016.05.25. 14:15:14


2016.05.25 16:07:35 (11379.)
Lóri
(Eger)

Előzmény: ndee @ 2016.05.25. 15:02:13


Õ szerintem úgy értette a kérdést, hogy az osztúmû kézi kapcsolású legyen (2005-ig), vagy szervómotoros (2005-tõl), nem a kerékagy, mert az mindegyiken vákuumos gyárilag.

Előzmény: Zoyi83 @ 2016.05.25. 14:15:14



Mindenképpen 2001 utáni (M13A motor)

Mivel +1 hiba lehetõség, a szervomotor, így legyen kézi, de a kézisek közül a legfiatalabb is legalább 12 éves. És mivel szerintem is minél fiatalabb, annál jobb, így nincs igazi jó recept. Valamiben kompromisszumot kell kötnöd. Vagy kézi, vagy fiatal. Úgyis az dönti majd el mennyit szánsz rá.
2016.05.25 16:13:39 (11380.)
ndee
(bp)
Igazad van, köszi a korrigálást.

Előzmény: Lóri @ 2016.05.25. 16:07:35


2016.05.25 16:18:44 (11381.)
Lóri
(Eger)

Előzmény: Zoyi83 @ 2016.05.25. 14:15:14


Még egy dolog eszembe jutott, én úgy tudom, hogy a cabrio az 2005-ig a régi blokkal (G13BB talán)volt szerelve.

(Ettõl még az is jó, csak azzal szokot szelepszárszimering keményedés lenni), ami miatt az elengedi és így eszi az olajat)
2016.05.25 19:21:53 (11382.)
Peti

Előzmény: Lóri @ 2016.05.25. 13:08:52


Hát lehet! Valahol lyukas mert folyik a hûtõfolyadék a ventillátor ház alján, plusz amikor bekapcsolom maxra a ventillátort akkor halatszik hogy csobog a víz a mûszerfal alatt :D Átmeneti megoldásként lehúztam a csöveket a radiátorról és egy darab alu csõvel összekötöttem. Kivenni még nem volt idõm, ahogy néztem nem egy 10 perces meló!
2016.05.25 20:02:02 (11383.)
Lóri
(Eger)

Előzmény: Peti @ 2016.05.25. 19:21:53


Aluból van? Ha igen, akkor megpróbálhatjuk meghegeszteni.
Ha kiszeded és be tudod jelölni, hogy hol lyukas, elküldöd nekem, akkor szívesen segítek.
2016.05.26 08:59:45 (11384.)
Zoyi83
(Hatvan)
Köszönöm nektek a válaszokat!

Igen a szervómotortól tartok egy kicsit.
Felesleges hibafaktornak tartom. Viszont a motor jobb.
kb 1,3-1,5 körül keresgélek. Szeptember környékén lesz aktuális. Addig nézelõdöm.
2016.05.26 10:07:16 (11385.)
Lóri
(Eger)

Előzmény: Zoyi83 @ 2016.05.26. 08:59:45


1,5 millió az valószinûleg "botos" vége lesz, egy jó állapotú 2003-2004-es, viszont már az új blokkal. Talán ez a legjobb kombináció.
2016.05.26 15:14:17 (11386.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: Lóri @ 2016.05.26. 10:07:16


ABS-est javaslok mindenképp, ha teszel majd s jimnyre akár csak egy félterep gumit, aszfalton, fõleg vizen, hidegben nagyon fog kelleni. Én e miatt futottam r&#224; a régi autómmal egy tranzitra, szerencsére a gallytötõ felfogta a vonóhorg&#224;t. Terepen nincs jelentõssége, de aszfalton nagyon kell.
2016.05.26 19:42:42 (11387.)
kenci
(Bükkzsérc)
Ha azt nézzük , akkor az ABS -t is besorolhatjuk a plusz hibalehetõségek közé. Terepen nem jó, fõleg, hogy nem lehet kikapcsolni, a fékútja meg hosszabb. Én inkább azt mondanám, hogy össze kell barátkozni a kocsival, megismerni a határait és simán élhetõ mindenféle gumival, mindenféle körülmények között.
2016.05.26 19:48:44 (11388.)
Lóri
(Eger)

Előzmény: kenci @ 2016.05.26. 19:42:42


Úgy tudom Jimny ABS 9km/h alatt nem mûködik. Terepen így talán kevésbé hátráltat.
2016.05.26 19:49:52 (11389.)
Lóri
(Eger)

Előzmény: tga.zoltan @ 2016.05.26. 15:14:17


Ja, igen. Azt hittem mindegyik ABS-es, de utána nézve valóban nem az, úgyhogy érdemes figyelni azt is.
2016.05.27 07:09:22 (11390.)
Zoyi83
(Hatvan)
Klímát szerelt már bele valaki utólag?
2016.05.27 21:58:15 (11391.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Lóri @ 2016.05.26. 19:48:44


Ez így van, de ettõl függetlenül sem szeretem, mert néha 15-tel is megyek... : o)
2016.05.27 22:13:37 (11392.)
Lóri
(Eger)

Előzmény: kenci @ 2016.05.27. 21:58:15


Ja, hogy te ilyen vakmerõ vagy, ezt nem tudtam. :-)
2016.05.28 08:14:12 (11393.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: Zoyi83 @ 2016.05.27. 07:09:22


Gondolkoztam rajta én is, de autócsere lett belõle...
2016.05.28 10:18:39 (11394.)
Peti

Előzmény: Lóri @ 2016.05.25. 20:02:02


Sajnos erre még nem tudom a választ! Köszi szépen! Ha kiszereltem lehet élni fogok a lehetõséggel!
2016.05.28 11:45:11 (11395.)
gazsi
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni.

Most vettem egy 2002-es Jimnyt. Az lenne a kérdésem , hogy a mostani 205/70R15 gumik helyett szeretnék rá tenni BF Goodrich Mud Terran vagy All Terrian 215/75R15 gumikat. Viszont az autón nem szeretnék elsõ körben semmit sem átalakítani ez miatt.
Esetleg valakinek bármi tapasztalata ebben az ügyben ha lenne azt szívesen fogadnám.

Elõre is köszönöm.

Üdv Gazsi
2016.05.28 11:56:09 (11396.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: gazsi @ 2016.05.28. 11:45:11


Aki ilyet használ azt válaszolná, hogy ráfér mindenfajta átalakítás nélkül de berugózva sáros kerékkel dörzsölheti a mûanyag részeket. Továbbá leátlózva kitekert kormánynál érhet még bele a lökhárítóba.
2016.05.28 13:35:13 (11397.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: gazsi @ 2016.05.28. 11:45:11


215/75 Bfgood AT van, de emeltem a futómûvõn 3,5 cm-t. Pog&#224;csa + új gátlók. Igy elfér a gumi, nem ér bele sehova, de kitekert korm&#224;nyn&#224;l kb 2 cmre megközeliti a kerékj&#224;rati ivet. Viszont nem ment el a futómûgeometria, megmaradt az utánfutás.
2016.05.28 13:47:09 (11398.)
gazsi
Köszönöm .

Es akkor az lenne a kérdésem , hogy átalakítás nelkul milyen gumit tudtok ajanlani amit használhatók uton es terepen is egyaránt es nem fog ott hagyni sehol sem .

Elõre is köszönöm
2016.05.28 13:53:59 (11399.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: gazsi @ 2016.05.28. 13:47:09


Mérd meg, hogy a mostani gumid mellett szélsõ korm&#224;nyhelyzetben mennyi hézag marad a s&#224;rvédõnél, felül, belül, elõl, h&#224;tul és matekozd ki, hogy mekkora âtmérõ fér el.
2016.05.28 16:38:26 (11400.)
Lóri
(Eger)

Előzmény: osvath14 @ 2016.05.28. 11:56:09


Szerintem emelés után is beleérhet. Nekem legalábbis beleér.