Jimny



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2014.12.16 16:56:18 (9251.)
kjoci
(Miskolc)

Előzmény: kbalintt @ 2014.12.16. 15:27:28


Az emelószetteken kivül hosszabb fékcsövekre.Egy kormányrúd hosszabbításra, illettve a terepváltót nem tudod felezõbe tenni ha nem vágod nagyobbra a váltókar nyílását.Persze ha már elektromos kapcsolásúd van ez utóbbi nem kell.Szintén elmennek a lökhárító felfogatási pontok is. Valahol alább linkeltem egy Görög oldalt ezzel kapcsolatban, ahol ezek fotókkal is dokumentálva vannak.Angolul van .
2014.12.16 20:10:09 (9252.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: kjoci @ 2014.12.16. 16:56:18


Szia!

Tudsz valamit arról, hogy a dízel Jimny hány mm kocsiszekrény emelést bír el kormányrúd hosszabbítás és terepváltó kar nyílás vágása nélkül? Engem érdekelne, de még senki nem tudott érdemben nyilatkozni. Régebben Te is gondolkoztál a mûveleten, ha jól emlékszem. Mire jutottál?
A benzines 20 mm-t bír el úgy, hogy nem kell hozzányúlni semmihez, ezt tudom.

Kopter szerkesztette 2014.12.16 20:13:24-kor.
2014.12.17 04:24:50 (9253.)
RatRace
(Õrbottyán)

Előzmény: kjoci @ 2014.12.16. 16:56:18


thassos4x4.gr/en/gallery/jimny-bodylift

RatRace szerkesztette 2014.12.17 04:25:54-kor.
2014.12.17 21:26:59 (9254.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: pepe18 @ 2014.12.16. 06:24:36


Igen, a rángatás általában ettõl van. Kinyomócsapágy 9000-tõl 25000-ig.
2014.12.17 22:30:55 (9255.)
osvath14
(Tét)
Most vásároltam egy 2003-as benzines Jimnyt. Csak annyit szeretnék kérdezni vele kapcsolatban, hogyha kevés tereppel 8.5 liter körül van a fogyasztás az normális-e ennél a típusnál. Csak mert a 25 éves vitarámnál kevesebb volt. Ennyit számít a rövid váltó úgy néz ki.
Kicsit kíváncsi vagyok másnak mennyi szokott lenni. A válaszokat elõre is köszönöm.
A rángatásról meg annyit, elõször nekem is rángatott 60-80 között Pirelli kisteher téligumival de az átgumizatás (Yokohama Geolander) megoldotta a gondot. Most tökéletes 120-ig tesztelve.
2014.12.17 22:35:25 (9256.)
pepe18
Köszi, akkor tényleg nagy szükségem lenne a méreteire :D

Előzmény: kenci @ 2014.12.17. 21:26:59


2014.12.18 05:57:04 (9257.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: osvath14 @ 2014.12.17. 22:30:55


Felhasználás és gumi függvényében 8-10 literrel számolhatsz.
2014.12.18 15:19:22 (9258.)
Herakles
Még mindig azon töröm a fejem, honnan szerzek 120eFt-ot négy terepgumira...

Ne nevessetek ki! Csak eszembe jutott, gondoltam megkérdezem: A hólánc nem jó sárban? Csak felcsatolnám a terepen és kész. Megúsznám olcsón...
2014.12.18 16:09:09 (9259.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Herakles @ 2014.12.18. 15:19:22


Inkább úgy képzeld el, hogy mész, jön egy sárosabb szakasz, akkor kiszállsz, felszereled, aztán 20 méter múlva leszereled, és kezded elölrõl :)
Szerintem gyûjts.
2014.12.18 16:27:35 (9260.)
Herakles
Jaj dehogy. 99%-ban városban/aszfalton járok.
Ha megyek vadászni, megállok a ganéj földút elején, felteszem és jópár órát kint vagyok.
Amikor végzek, az aszfaltút elõtt leveszem.

Most olvasom, hogy létezik tereplánc is. Akkor nem én találtam ki (talán nem is olyan hülyeség?).

Herakles szerkesztette 2014.12.18 16:28:32-kor.
2014.12.18 17:17:59 (9261.)
sekeres
(Székesfehérvár)

Előzmény: Herakles @ 2014.12.18. 16:27:35


Szia!
El tudod azt képzelni, hogy amikor esti lesrõl jössz hazafelé a "ganéj" útról, még nekiállsz sáros láncot szerelgetni a négy keréken.... Egyszer forduljon elõ, azonnal megbánod (a sáros láncokat hova teszed??? )
2014.12.18 17:29:46 (9262.)
barti2
(Ibafa)
azt inkább munkagépekre,erdeszeti gépekre teszik fel.

Előzmény: Herakles @ 2014.12.18. 16:27:35


2014.12.18 17:42:19 (9263.)
kjoci
(Miskolc)

Előzmény: Kopter @ 2014.12.16. 20:10:09


Max 30mm.De ez már nagyon határ. Én a 20mm-t javaslom. Viszont ha emeled a futómûvet is 50 mm-el akkor mindenképp cserélni kell a gumi fékcsöveket is.
2014.12.18 17:42:40 (9264.)
kjoci
(Miskolc)

Előzmény: RatRace @ 2014.12.17. 04:24:50


Jaja.Ez az.
2014.12.19 08:29:08 (9265.)
dobbasszus

Előzmény: Herakles @ 2014.12.18. 15:19:22


Hát igen. Inkább gyûjts. Én használtam lánccal, mert olyan nagy gané emelkedõn kellet felmenni (és csak utcai gumim volt) hogy ihajj. Muszály volt, mert fát vágtunk és határidõre. Elõre ment 2 sima gagyi hólánc, hátra meg brutális nagyszemû. Hát akadály az nem volt, de leszedni a félig fagyott sáros hóláncot minden nap, na az nem semmi mutatvány. Pedig mi nem gémberedtünk el, mert dolgoztunk. De ha mondjuk hó is van, esetleg hold is van és kedved szottyan pár órát lesni a fekete sereget, jól átfagysz, akkor inkább várj még egy picit, hátha jön valami és a zsigerelésben felmelegszel kicsit, mert átfagyva ganés hóláncot leszerelni (sáros, fagyott, nem is látni hol vannak a kapcsok, kampók), no az a szopás, nem az orális szex.
2014.12.19 08:39:10 (9266.)
Bütyök
(Békés megye)

Előzmény: dobbasszus @ 2014.12.19. 08:29:08


Ha nem egy mazochista akkor rád hallgat :) Használtban is vannak jó márkák ,jó árban ,amik még évekig jók .
2014.12.19 12:45:21 (9267.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: nyuszy @ 2014.12.18. 05:57:04


Köszönöm a választ.
2014.12.19 16:46:00 (9268.)
Kincsvadász
(Pápa)

Előzmény: osvath14 @ 2014.12.19. 12:45:21


Nem beszélve arról, ha véletlenül elszabadul õrületes kárt tud csinálni a kocsiban.
2014.12.19 18:38:09 (9269.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Kincsvadász @ 2014.12.19. 16:46:00


A másik eset, hogy ha a lánc elkezd fogni, másodpercek kérdése féltengelyt törni.
2014.12.20 06:00:26 (9270.)
RatRace
(Õrbottyán)
Jön a tél...
http://www.fahrzeugbilder.de/1200/das-nenne-ich-mal-einen-91495.jpg
2014.12.20 13:58:48 (9271.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: pepe18 @ 2014.12.17. 22:35:25


Bocsi... Minek a méreteire lenne szükséged?
2014.12.20 17:29:59 (9272.)
pepe18
A kinyomócsapágyéra de sajnos már nincs rá szükségem, azt hittem be tudom szerezni occón de nem :)

Előzmény: kenci @ 2014.12.20. 13:58:48


2014.12.21 09:17:14 (9273.)
difipeti
(Gergelyiugornya)
Nna kérem...túl vagyok egy EGR takarításon, és van egy fölösleges holtponti jeladóm is . :)
A szelepet három órán keresztül sikerült tökéletesen megtisztítani.
Kellett egy gyertyasort is cserélnem.
Néha kihagyott a gyújtás, és a jeladó hibáját írta az OBD.
Amikor megvettem az autót azt mondták, hogy kicserélték a gyertyákat, így nem azzal kezdtem.
Kicseréltem a jeladót, de még mindig volt gyújtáskimaradás.
Megnéztem a gyertyákat, volt amelyik mérve 2mm-es volt, de legalább 1,8-as volt mind, rettenetesen szétégve.
Az új sor megoldotta a gondot...
Viszont kellemes meglepetés volt a holtponti jeladó ára...tízért új.
2014.12.21 15:00:59 (9274.)
bagyö
(Orosháza)

Előzmény: difipeti @ 2014.12.21. 09:17:14


Az EGR-t mivel takarítottad, vagy áztattad?
2014.12.21 15:13:13 (9275.)
Kincsvadász
(Pápa)

Előzmény: bagyö @ 2014.12.21. 15:00:59


Ezt mikor kell kitakarítani? Mirõl veszem észre hogy rossz?
2014.12.21 16:40:10 (9276.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: bagyö @ 2014.12.21. 15:00:59


Hideg zsíroldó - mindent visz!
2014.12.21 16:46:32 (9277.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Kincsvadász @ 2014.12.21. 15:13:13


Ettõl is rángathat (általában egyenletes haladásnál) de rosszabb esetben le is állhat az autó. Elvileg az ECU írja, ha hibásan mûködik.
Egyébként nincs nagy jelentõsége, sokan ki is szokták iktatni (levakolják) vagy kikötik. Egyesek szerint kiiktatásával picit nõ a teljesítmény - én ilyent nem vettem észre.
2014.12.21 16:52:28 (9278.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: difipeti @ 2014.12.21. 09:17:14


Az utángyártottak 13 -20 körül mozognak, az eredeti legalább 2x ennyi. A gyertyacserét nálam is nagyon meghálálta, érdemes rá figyelni....
2014.12.21 20:11:30 (9279.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: bagyö @ 2014.12.21. 15:00:59


Hideg zsíroldó, injektortisztító, féktisztító, 10 bar levegõ.
Amikor tiszta lett, beolajoztam, és így tökéletes.
2014.12.21 20:13:17 (9280.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: Kincsvadász @ 2014.12.21. 15:13:13


Kihozta hibának az ECU. Égett a Chek lámpa.
2014.12.22 15:50:03 (9281.)
P.Misi
A küszöbnel van egy bolhakkal rögzitett mûanyag "valami" ami talán csak esztétikai célokat szolgál. Na, én az egyiket sikeresen elhagytam. Gondolom a gyári zsilliárdokba kerül. Bontókban érdemes keresgélni?
2014.12.22 16:50:46 (9282.)
barti2
(Ibafa)
http://www.patentcentrum.hu/

Előzmény: P.Misi @ 2014.12.22. 15:50:03


2014.12.22 22:21:00 (9283.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: barti2 @ 2014.12.22. 16:50:46


Nem patentot keres, hanem a küszöbtakaró mûanyag lapot...
http://img18.olx.hu/images_aprodhu/45192377_6_644x461_suzuki-jimny-13-terepen-sohasem-hasznalt-_rev005.jpg
2014.12.23 08:23:27 (9284.)
barti2
(Ibafa)
swifté hasonlatos.

Előzmény: kenci @ 2014.12.22. 22:21:00


2014.12.23 13:43:35 (9285.)
sasirobi

Előzmény: Vili @ 2014.12.06. 17:04:55


Szia
Még most érkeztem ahoz, hogy megnézzem mik vannak elõl de ami van az olyan kicsi, hogy a 16,5-es ground zero hangszóromnak a vasmagja is nagyobb szóval nem fér be:-(
Vagy te csináltál valami kiemelõ szettet hozzá?

Hátul ahogy látom le kell bontanom az egész müanyag burkolatot hogy betudjam szerelni a hangszórot?

2014.12.23 15:22:40 (9286.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: sasirobi @ 2014.12.23. 13:43:35


Be kell férni a 16.5-ösnek csak olyan hangszórót kell venni ami befér. :) Hátul meg aztán nem egy nagy ördöngõsség levenni az oldalkárpitot. :)
2014.12.23 17:19:48 (9287.)
Németh Attila
Tud segíteni valaki?a jobb elsõ kerékagynál sok zsír kijött mi lehet az oka?
2014.12.23 17:51:49 (9288.)
Gabi
(Várpalota)
Szimering csere
a kerékagynál
2014.12.23 18:12:56 (9289.)
Németh Attila
Köszönöm!
2014.12.24 10:55:31 (9290.)
deerhunter
(csákvár)
Halló boldog karit meg következõ évet.Kérdés vett már valaki komplett fékvezetékeket?
2014.12.24 11:11:35 (9291.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: deerhunter @ 2014.12.24. 10:55:31


Érdemesebb méterben vett csövet odahajtogatni és megperemezni.
2014.12.24 11:59:23 (9292.)
difipeti
(Gergelyiugornya)
Ez az NGK gyertya nem jött be...
Egy pár napig jó volt, de még egy hetet sem bírt. Alacsony fordulaton fõleg 2-3-ban néha kihagy.
A Denso VK20 megoldás lehet?
2014.12.24 12:11:31 (9293.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: difipeti @ 2014.12.24. 11:59:23


Nehéz ezt elképzelni. Nem rossz ott valami más? Nekem pl. hasonlót okozott egy halódó trafó.
2014.12.24 12:14:07 (9294.)
fifi
(Szarvas)

Előzmény: difipeti @ 2014.12.24. 11:59:23



biztosan eredetiek a gyertyák?
2014.12.24 12:18:36 (9295.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: difipeti @ 2014.12.24. 11:59:23


Én egy pár éve ugyan így jártam. Elõtte semmi baj nem volt az ngk-val aztán egyszer elkezdte kinyírni õket. Vettem másikat 1-2 napot sem bírt. Utána vettem a densokat azóta is az van benne.
2014.12.24 12:28:00 (9296.)
difipeti
(Gergelyiugornya)
De ha rossz a trafó, az új gyertyával miért jó?
Azt nemtom, hogy eredeti-e a gyertya...NGK.
2014.12.24 12:49:30 (9297.)
difipeti
(Gergelyiugornya)
Melyik trafó a 2-es és 4-es hengeré?
A tûzfal vagy a hûtõ felõli?
2014.12.24 13:36:56 (9298.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: nyuszy @ 2014.12.24. 12:11:31


De a trafó miért alacsony fordulaton nem ad áramot?
2014.12.24 16:01:34 (9299.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: difipeti @ 2014.12.24. 13:36:56


Ha fordulatszám függõ a probléma, akkor inkább fõtengely, vagy vez. tengely jeladókat nézegetném továbbra is. Figyelni kell, hogy ugyanabban a tartományban van e a kimaradás. Nem hinném, hogy a gyertyák rosszak, én is NGK-val használtam és semmi probléma nem volt.
2014.12.24 16:22:04 (9300.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: kenci @ 2014.12.24. 16:01:34


Nem ugyanabban, sõt, nem is mindig produkálja.
A vezteng jeladó új.